Jsme významnou, ryze českou obchodní firmou s více než 25letou tradicí. Naším hlavním zaměřením je prodej materiálů pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Budujeme stabilní a zkušený tým kolegů, který bude dobrým partnerem pro naše zákazníky při realizacích v oblasti interiérů.

Obchodní zástupce

Naše kolegyně Anita má pod palcem oddělení prodeje po telefonu a nyní hledá do svého týmu nového parťáka. Pokud rád/a překonáváš hranice všedních možností a objevuješ nová pole působnosti, baví tě, když se obchody daří a zákazníci jsou spokojeni, pak jsi to možná TY, koho hledáme. Nabízíme ti příležitost stát se součástí úspěšně rozjetého projektu a mít práci, do které se budeš stejně jako my těšit.

Koho hledáme?

  • Člověka, kterého obchod baví a dělá mu radost, který má nos na nové příležitosti, umí vycítit zákazníkovy potřeby a nabídnout řešení.
  • Nesmí ti chybět obchodní drive a energie.
  • Zkušenosti z obchodu nejsou pro nás tolik zásadní jako chuť prodávat a být v tom dobrý. Tahle pozice je o výsledcích.
  • Rád/a telefonuješ a baví tě být často v kontaktu s novými lidmi, tato pozice není o cestování.
  • Protože prodáváme produkty pro truhláře, tak by bylo fajn, kdyby ses v tomto oboru orientoval/a, ale vše se dá naučit.
  • Rychle se učíš a umíš si dobře zorganizovat svůj čas.
  • Jsi parťák do týmu, který nezkazí žádnou srandu. Vztahy na tomto oddělení jsou hodně nad rámec běžného pracovního vztahu.

Poznáváš se? Tak čti dál!

K dispozici dostaneš kontakty z naší současné databáze klientů, budeš s nimi komunikovat po telefonu a řešit jejich obchodní potřeby. Denně budeš v kontaktu s ca 15 zákazníky. Jednat přitom budeš s různými typy lidí, hlavně s truhláři a majiteli truhlářských firem, takže nutností je reprezentativní vystupování a jistá úroveň komunikace (plynulá čeština i v písemném projevu). Zákazníky máme po celé ČR, ale cestovat nebudeš, veškerý kontakt se zákazníkem bude probíhat po telefonu. Není to ale jen o telefonování – budeš vyřizovat související administrativu, tj. cenové nabídky, maily a vyplňovat data do našeho CRM. Občas budeš reprezentovat firmu na zákaznické firemní akci, kde budeš mít možnost se svými zákazníky potkat osobně.

Jak fungujeme?

Anita se ti bude ze začátku hodně věnovat a i ostatní kolegyně tu budou vždy rády pro tebe. Důležité je pro nás dobré jméno a kvalitní vztahy. Zákazníkovi chceme nejen nabízet naše produkty, ale být mu současně i pomocníkem a rádcem, takže se budeš muset naučit spoustu nových zajímavých informací. Vždy je ale důležité vědět, kam se podívat anebo na koho se obrátit.

V týmu míváme pravidelné porady, nastavujeme si plán na určité období, řekneme si, jak výsledků dosáhneme, jaké aktivity jsou potřeba. Pak makáme, následně analyzujeme a vyhodnocujeme. Když se nedaří, ptáme se proč, a zkoušíme to jinak. A tak rosteme.

Důležitou součástí Kili jsou naše firemní hodnoty, které jsou pro nás stejně důležité, jak odbornost a výsledky. Chceme, aby nás práce bavila, abychom chodili do práce s chutí a při tom řešili náročné výzvy.

Co ti za to nabídneme?

Čeká tě skvěle fungující tým 5 žen, kde vládne dobrá nálada a vzájemná podpora. Nabídneme ti práci, kde nebudeš mít prostor se nudit, a budeme tě podporovat v neustálém rozvoji. Velkou výhodou je určitě možnost pracovat z domova a sladit tak bez problémů rodinný a pracovní život. Navíc ti nabídneme např. zajímavou zaměstnaneckou slevu na produkty, které prodáváme, stravenkový paušál, dobrou kávu na pracovišti, firemní akce, telefon a notebook a pokud bys řešil/a nějaký zapeklitý problém, můžeš využít naší právní poradny zdarma.

Dokážeš si představit, že by nám to mohlo spolu fungovat? Pokud stále přikyvuješ, pošli nám své CV, rádi se s tebou setkáme a probereme vše osobně!

Informace o pozici

Společnost
Kili, s.r.o.
Adresa
Hybešova 1647/51, Šlapanice
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Prodej a obchod, Zákaznický servis, Obchodní zástupce, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.