Společnost Johnson Controls spoléhá na vaše schopnosti a nadání. Podporujeme poslání našich zákazníků. Společně vytváříme svět, který je bezpečný, pohodlný a udržitelný. Naše různorodé týmy zaměstnanců po celém světě přicházejí s inovativními a komplexními řešeními pro to, aby města byla propojenější, budovy inteligentnější a naše životní prostředí komfortnější a bezpečnější. Jde nám o zlepšování výsledků našich obchodních partnerů. Budoucnost potřebuje váš talent. Budoucnost potřebuje právě vás.

Koordinátor implementace ERP systému

Co bude Vaším úkolem

V této roli budete zodpovídat za implementaci a podporu nového ERP systému pro naše servisní oddělení v Čechách a na Slovensku (Service Max).

Jaká bude Vaše pracovní náplň

  • Budete působit jako prostředník mezi IT, interními zúčastněnými stranami /uživateli ERP systému a dodavatelem
  • Budete vyhodnocovat a optimalizovat aktuální interní procesy a vytvářet pravidla pro analýzu, mapování a transformaci dat pro jejich převod a propojení
  • Budete připravovat testovací scénáře, plánovat a koordinovat testování nového systému, abyste zajistili, že nastavení splňuje očekávání uživatelů
  • Budete zároveň odpovídat za čištění, migraci a validaci dat ERP a za optimalizaci stávajících procesů
  • Stanete se interním školitelem odpovědným za rozsah školení, jeho rozvoj a realizaci
  • Budete vytvářet dokumenty, jako jsou uživatelské příručky, testovací plány, pracovní postupy
  • Budete poskytovat uživatelskou podporu 1. úrovně a zároveň budete působit jako podpora pro centrum zákaznických služeb
  • Budete odpovědní za správu přístupu uživatelů
  • Budete vyhodnocovat, udržovat a průběžně sledovat efektivitu a stávající řešení s dalšími odděleními v rámci firmy

Co od Vás očekáváme

Podmínkou

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • Min. 3 roky pracovních zkušeností v mezinárodní firmě s maticovou organizační strukturou
  • Čeština/slovenština na úrovni rodilý mluvčí
  • Pokročilá znalost angličtiny - psaná i mluvená forma
  • Pokročilý uživatel MS Office (s důrazem na MS Excel)
  • Analytické a organizační dovednosti
  • Přirozená autorita
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost jednat se všemi úrovněmi pozic napříč firmou i externě
  • Vynikající time management a organizační schopnosti
  • Schopnost stanovit si priority a zvládat více úkolů najednou

Výhodou

  • Předchozí zkušenosti s řízením projektu integrace SW
  • Předchozí zkušenosti z oblasti servisních služeb, IT, projektového managementu
  • Znalost ERP systémů (Oracle, Salesforce, Scala atd.)

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání u globální firmy s celosvětově nejširším portfoliem výrobků pro techniku budov
  • Zajímavou a pestrou pozici s možností dalšího rozvoje
  • Bezpečné a moderní pracoviště v blízkosti metra C
  • Sehraný pracovní kolektiv
  • Možnost práce z domova
  • Penzijní připojištění, doplňková pojištění, odměna za doporučení kandidáta a další zajímavé benefity

Informace o pozici

Společnost
Johnson Controls Building Solutions, spol. s r.o.
Adresa
Líbalova 2348/1, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Project Manager, Konzultant, Project Administrator, Delivery manager, Business analytik, Datový analytik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Johnson Controls Building Solutions, spol. s r.o., Petra Podstawková
Líbalova 1/2348, 14900 Praha 4, Česká republika