Společnost JDE má ve svém vlastnictví širokou paletu velmi známých a důvěryhodných značek, které zaujímají vedoucí pozice na klíčových trzích – Jacobs, Tassimo, Douwe Egberts, Pickwick, L’OR nebo Piazza D´Oro. Naše kávy a čaje dodáváme jak do obchodních řetězců (Retail), tak do restaurací, hotelů, kaváren a kanceláří (Professional). Z pražské kanceláře řídíme business v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Na různých pozicích u nás v regionu pracuje více než 400 zaměstnanců.

V tuto chvíli hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici:

Marketing Trainee - Brand Management & Digital Marketing

What can you do in JDE?

Brand management

  • Together with Category / Brand manager develop and execute marketing plans and activities for Instant Coffee Category (Jacobs) with the main focus on Jacobs Cappuccino segment
  • Communicate with agency partners, participate in campaign executions and ensure smooth delivery of necessary inputs
  • Drive out-of-the-box solutions for Jacobs Cappuccino segment (building strategic partnerships in alternative channels)


Digital marketing

  • Measure and track the performance of digital campaigns using a variety of analytics tools (Google Analytics, FB Business Manager, Clarabridge Engage) and internal/media agency reports
  • Provide overall support in digital marketing area to the team as well as agencies and provide inputs to them (e.g. during PPC campaign, social media campaign management)
  • Update content on local websites and assets (tools: Episerver CMS - training will be provided, Photoshop)
  • Ensure technical support during consumer contests (update of local website, cooperation with marketing team and IT)
  • Track competitive activities in digital environment
  • Search for the latest trends in digital marketing and e-commerce and update the team regularly
  • Participate in creation of digital and e-commerce strategy

What do we expect from you?

  • University degree (Bc. or close to graduation), preferably with marketing specialization
  • Passion for marketing (especially digital) and media
  • Experience with Google Analytics, FB Business Manager is a plus
  • Team player with high level of accountability
  • Analytical and organizational skills
  • Drive for results and learning on the fly
  • PC advanced user
  • English (daily communication) and fluent Czech (C1 or above level)
  • Driving license B is preferred

What can we offer?

  • Long-term part-time employment (DPČ) 2–4 days a week with good time flexibility (schedule can be amended up to your needs)
  • Opportunity to gain experience within regional marketing team of well-known international company
  • Gain experience in FMCG sector and get perspective of functionalities and cooperation among departments (sales, marketing, CS, logistics etc.)
  • Ideal preparation for career start within FMCG sector and/or marketing

Informace o pozici

Společnost
JACOBS DOUWE EGBERTS CZ s.r.o.
Adresa
Pujmanové 1753/10a, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Marketing, Brand manager, Specialista marketingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, trainee programy.


JACOBS DOUWE EGBERTS CZ s.r.o., Tereza Charousová