Pro holandskou společnost, která vyvíjí vlastní výrobní IS a podílí se na digitalizaci průmyslu (Industry 4.0), obsazujeme pozici implementátora MES systémů.

Na této pozici budete:

- komunikovat se zákazníky a provádět analýzu jejich potřeb (z hlediska sběru, zpracování a vizualizace výrobních dat)
- specifikovat a navrhovat technická řešení a jednat se zákazníky ohledně navržených řešení
- konfigurovat, instalovat a testovat systémy
- školit zákazníky a poskytovat jim technickou podporu
- navrhovat inovace v oblasti digitalizace průmyslu a automatizovaného sběru a zpracování dat, upravovat stávající skripty, testovat nové technologie, psát specifikace pro vývojáře
- mít možnost se v případě zájmu dostat k programování v .NET
- implementovat firemní řešení u zákazníků (MES systém)
- pracovat na mezinárodních projektech pro přední světové společnosti, např. Mercedes

Co potřebujeme:

- alespoň základní znalost programování PLC (Siemens)
- základní znalost SQL
- znalost programování a algoritmizace
- dobrá komunikativní znalost AJ
- zkušenosti s implementacemi softwarových a hardwarových řešení (schopnost instalace systémů a DB na servery)
- zkušenosti s průmyslovou automatizací
- cca rok praxe na podobné pozici
- VŠ/SŠ vzdělání se zaměřením na elektro/automatizaci/IT
- řidičský průkaz sk. B a ochota příležitostně cestovat za zákazníkem
- zájem a schopnost se rychle učit nové technologie, komunikační schopnosti a příjemné a profesionální vystupování, aktivní přístup v podpoře zákazníků, efektivní způsob řešení úkolů, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, týmová spolupráce

Co preferujeme (je výhodou):

- zkušenosti s programováním PLC (zejména Siemens)
- znalosti v oblasti HW, elektroniky, elektrotechniky a architektury HW systémů, případně včetně vyhlášky 50, §6 a vyšší
- zkušenosti s prací v IT oddělení výrobní společnosti
- znalost německého jazyka

Nabízíme:

- platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění (po 1.roce), notebook, mobilní telefon, pružná pracovní doba, sick-days, kurzy AJ, odborné vzdělávání, příspěvek na sportovní aktivity, možnost zahraniční stáže v Holandsku, možnost profesního a osobního růstu, po zapracování možnost částečného home-office
- inovativní, tvůrčí, neformální a přátelská atmosféra v nestresujícím prostředí, týmové mimopracovní aktivity, nápoje a občerstvení na pracovišti zdarma, vybavená kuchyňka s kávou


Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis. Pokud jste u nás už absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a oslovíme je v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Informace o pozici

Společnost
ITjobs, s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, IT konzultant, Programátor, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


ITjobs, s.r.o., Mgr. Tereza Lebedová
734 728 989
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.