Úspěšná firma z oblasti vývoje a implementace informačních systémů hledá do svého týmu v Brně pracovníka na pozici:

MANAŽER ZAKÁZEK – IMPLEMENTACE IS

Pracovní náplň:

  • řízení, plánování a realizace zakázek v daném termínu
  • vedení a spolupráce v rámci realizačního týmu (obchodník, IT technici, vývojový tým…)
  • řízení kvality zakázky, nastavení systému, SW a HW instalace, vyškolení obsluhy
  • kontrola dodržování harmonogramu prací, včetně technické dokumentace
  • občasné cestování za zákazníky v rámci ČR a SR

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v realizaci a řízení zakázek, projektovém managementu nebo servisu
  • vítány zkušenosti z oblasti IT, výroby, strojírenství nebo servisu
  • znalost MS Windows 7/8/10 a Windows Server 2008/2012/2016
  • znalost základního HW počítačů, periferií a LAN
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B (ochota cestovat v rámci ČR)

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti v oboru
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • práce v přátelském kolektivu

* místo kanceláře: Brno

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚĎ. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
INVENT HR Consulting, s.r.o.
Adresa
Jihomoravský kraj
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Account Manager, IT konzultant, Project Manager, IT ředitel/manažer, Specialista ERP, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.