Zavedená firma v oblasti komunikačních technologií hledá pro svoji kancelář na Ústecko-Orlicku pracovníka/pracovnici na pozici:

ÚČETNÍ


Pracovní náplň:

• zpracování podvojného účetnictví v souladu s platnou legislativou
• podíl na zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek a výkazů, zpracování a účtování faktur
• reporting a komunikace s ostatními odděleními napříč firmou
• další související administrativní úkony

Požadujeme:

• dobrou znalost podvojného účetnictví a související legislativy
• znalost systému SAP velkou výhodou
• praxi na obdobné pozici
• základy angličtiny
• spolehlivost, odpovědnost, pracovitost

Nabízíme:

• solidní mzdové ohodnocení
• možnost profesního růstu
• balíček zaměstnaneckých benefitů
• perspektivu dlouhodobé spolupráce
• možnost profesního růstu

NÁSTUP: co nejdříve



Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT, případně volejte na číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
INVENT HR Consulting, s.r.o.
Adresa
Pardubický kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.