Pro naši polikliniku v Praze 13 hledáme kolegu/kolegyni na pozici office - provozní manažer/ka zdravotnické kliniky. Čeká Vás velmi různorodá a zajímavá práce v oblasti administrativního zabezpečení chodu společnosti. Hledáme nekonfliktní/ho kolegu/kolegyni, který/á chce opravdu pracovat, zvládá time management, má dobré organizační schopnosti a příjemné vystupování a komunikaci. Zkušenosti ze zdravotnictví jsou velkou výhodou.

Vaším úkolem bude:

  • kompletní administrativní zabezpečení chodu společnosti včetně

  • facility managementu,
  • zajištění příchozí a odchozí pošty,
  • správy datových schránek a firemní e-mailové adresy,
  • správy a odpovědnosti za pokladnu (vedení pokladního deníku, zaškolení personálu),
  • přípravy podkladů na jednání managementu,
  • zajištění oběhu dokumentů v rámci společnosti,
  • jednání a komunikace s externími dodavateli služeb a klienty,
  • přípravy, evidence a revize smluv,
  • vyřizování telefonických hovorů a e-mailů,
  • organizace schůzek a jednání,
  • správy kancelářské techniky,
  • objednávek a nákupu kancelářských potřeb a občerstvení,
  • organizačního zajištění pracovních cest a firemních akcí.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. ukončené SŠ vzdělání,
  • výborné organizační schopnosti,
  • schopnost samostatné i týmové práce,
  • komunikativnost a vstřícnost,
  • uživatelská znalost práce s PC plus pokročilá znalost Excelu (na úrovni využívání funkcí)
  • důslednost, pečlivost,
  • zkušenost s facility managementem (včetně zkušeností z poptávkového nebo výběrového řízení),
  • výhodou je zkušenost v oblasti zdravotnictví,
  • aktivní řidič (sk. B)

Co vám můžeme nabídnout

  • pracovní smlouvu na 1 rok s předpokladem prodlužení na dobu neurčitou,
  • plný pracovní úvazek,
  • práci v přátelském prostředí nedaleko metra Hůrka,
  • 5 týdnů dovolené,
  • kávu a čaj na pracovišti zdarma,
  • nadstandardní lékařské služby,
  • po zkušební době příspěvek na stravování a zvýhodněnou Multisport kartu

Nástup:

  • únor 2022

Informace o pozici

Společnost
Innova Healthcare a.s.
Adresa
V hůrkách 1296/10, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Vrcholový management, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Zdravotní sestra, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Innova Healthcare a.s.