Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové a Brně. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.

Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v nadnárodní síti poradenských společností IRC Global Executive Search Partners (www.ircsearchpartners.com), které působí v Evropě, Americe, Asii, Austrálii a Africe.

Asistentka obchodního oddělení

For our client, a pharmaceutical company, we are looking for the position of Assistant of Business Unit.

Job description, responsibilities and duties:

Support for the Medical and Corporate departments in the preparation and archiving of documentation. Maintain high quality communication with customers ensuring required service. Support of the service and sales team in their daily tasks.

Your tasks in the corporate department will include:

  • Preparation of documentation for settlement
  • Ordering goods and placing orders and purchase requests in the SAP IT system
  • Archiving service reports and contracts
  • Filling out forms to create new materials and clients.
  • Other admiration task
  • Your tasks in the medical department will include:
  • Administrative support for the medical department
  • Preparing, completing and maintaining legal and formal documentation necessary to participate in tenders.
  • Searching for information on tenders, monitoring tender portals and operating tender systems (e.g. EKS)
  • Communication with ŠUKL and preparation of the required documentation
  • Registration of orders, offers and service works
  • Support in organizing service and business visits
  • Communication with suppliers


Employee perks, benefits

  • Hybrid work
  • Quaterly bonus
  • Work in an international environment
  • Work in an open and constantly developing organization
  • Attractive salary

Expectations:

  • Higher education
  • Very good knowledge of English.
  • Ability to prepare documentation in the field of public procurement.
  • Very good knowledge of Excel spreadsheet and MS Office package.
  • Good organization of working time.
  • Communication skills
  • Ability to work under time pressure.
  • Analytical thinking

Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise pro kancelář HOFÍREK CONSULTING, dáváte souhlas k jejich zpracování a jejich poskytnutí třetím osobám za účelem získání zaměstnání v souvislosti s výběrovým řízením, kterého se u kanceláře HOFÍREK CONSULTING účastníte. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy pouze po předchozí dohodě.

Vaše osobní údaje kancelář HOFÍREK CONSULTING uchovává, dokud není daná pracovní pozice obsazena. Předpokládáme, že tato doba nepřekročí 6 měsíců, poté budou veškeré vaše osobní údaje vymazány.

Informace o pozici

Společnost
HOFÍREK CONSULTING
Adresa
Bratislavský
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Slovenština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 1 500 – 1 800 EUR / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Farmacie
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


HOFÍREK CONSULTING, Andrea Dvořáková
+420724502311 dvorakova@hofirek.cz
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.