Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové a Brně. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.

Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v nadnárodní síti poradenských společností IRC Global Executive Search Partners (www.ircsearchpartners.com), které působí v Evropě, Americe, Asii, Austrálii a Africe.

Facility and Car Fleet Manager

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící na poli FMCG, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Facility & Car Fleet Manager.

Váš profil:
- VŠ vzdělání
- předchozí praxe na relevantní pozici min. 4 roky
- velmi dobrá znalost AJ – každodenní komunikace
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- seriózní vystupování, důvěryhodnost a flexibilita

Vaše práce:
- komplexní správa vozového parku
- zajištění každodenního hladkého provozu kanceláří
- komunikace s dodavateli a majitelem budovy
- příprava a kontrola dodržování rozpočtů na provoz a údržbu
- vedení malého týmu
- technická podpora pro celou společnost
- aktivní řešení operativních i mimořádných událostí

Nabízíme:
- práci v prestižní nadnárodní společnosti
- velmi přátelskou atmosféru na pracovišti
- neustálé prohlubování odborných znalostí a dovedností
- bohatý benefitový balíček

Nástup:
- červen/červenec 2020

Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise pro kancelář HOFÍREK CONSULTING, dáváte souhlas k jejich zpracování a jejich poskytnutí třetím osobám za účelem získání zaměstnání v souvislosti s výběrovým řízením, kterého se u kanceláře HOFÍREK CONSULTING účastníte. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy pouze po předchozí dohodě.

Vaše osobní údaje kancelář HOFÍREK CONSULTING uchovává, dokud není daná pracovní pozice obsazena. Předpokládáme, že tato doba nepřekročí 6 měsíců, poté budou veškeré vaše osobní údaje vymazány.


Informace o pozici

Společnost
HOFÍREK CONSULTING
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Ostraha a bezpečnost, Stavebnictví a reality, Office Manager, Project Manager, Revizní technik, Rozpočtář/kalkulant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura