Heimstaden je jednou z největších společností v oblasti rezidenčních nemovitostí na severu Evropy. Naše portfolio bytů i nebytových prostor najdete ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku, Islandu, Nizozemsku, Německu, Velké Británii, Polsku a také v České republice, kde vlastníme a spravujeme na 43 tisíc bytů a další nemovitosti; obytné domy, nebytové prostory převážně na území Moravskoslezského kraje.
Během pouhých deseti let jsme se z relativně malé společnosti stali jedním z největších evropských hráčů. I přes působení v celkem 10 evropských zemích je pro nás stále klíčové být všem nájemníkům nablízku.
Referent klientského centra v Ostravě-Porubě
Co Vás na pozici čeká?
- Denní komunikace s našimi nájemníky bytů i nebytových prostor,
- komunikujete převážně telefonicky, 1 den v týdnu si odskočíte od sluchátek za přepážku,
- vyřizujete nejčastěji požadavky k opravám, nájemním vztahům, řešíte hlášení událostí našich nájemníků, reklamace,
- zadáváte smluvní dokumentace do interního systému,
- úzce spolupracujete s ostatními útvary v rámci společnosti,
- při práci dodržujete nastavené standardy v komunikaci.
Co od vás očekáváme?
- Středoškolské vzdělání s maturitou - podmínka,
- zkušenost s přímou i telefonickou komunikací s klienty - výhoda,
- výborné komunikační dovednosti, asertivita, zvládání krizové komunikace, dobrý písemný projev,
- pozitivní přístup, dobrou náladu, trpělivost,
- znalost MS Office (Excel, Word, Outlook),
- ochota učit se novým věcem, rychlá orientace v informacích, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost.
Na co se můžete těšit?
- Benefitní systém - 25 dní dovolené, cafeterie (vyberete si flexipassy, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění), elektronické stravenky,
- přátelskou atmosféru ve společnosti, rádi vymýšlíme pro své kolegy různé akce,
- možnost bydlení v bytě Heimstaden se slevou až do výše až 30%,
- prostor pro seberealizaci a osobní růst,
- zázemí silné a zákaznicky orientované společnosti.
Informace o pozici
- Společnost
- Heimstaden s.r.o.
- Adresa
- 17. listopadu 768/68, Ostrava – Poruba
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat
- Zařazeno: Administrativa, Služby, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Referent
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.