Heimstaden je jednou z největších společností v oblasti rezidenčních nemovitostí na severu Evropy. Naše portfolio bytů i nebytových prostor najdete ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Islandu, Nizozemsku, Německu a také v České republice, kde vlastníme a spravujeme na 43 tisíc bytů a další nemovitosti; obytné domy, nebytové prostory převážně na území Moravskoslezského kraje.
Během pouhých deseti let jsme se z relativně malé společnosti stali jedním z největších evropských hráčů. I přes působení v celkem sedmi evropských zemích je pro nás stále klíčové být všem nájemníkům nablízku.

REFERENT ZÁKAZNICKÉ LINKY

Hledáme posilu do našeho týmu! Máte zkušenosti s telefonickou komunikací na zákaznické lince? Vyhovuje Vám telefonický kontakt s klientem více než osobní? Jste technický typ a rádi řešíte různorodé dotazy? Těší Vás, když můžete někomu pomoci, poradit, najít řešení ke spokojenosti?

Co Vás na pozici čeká?

  • Řešíte telefonické, emailové a chatové požadavky včetně reklamací,
  • při práci dodržujete nastavené standardy,
  • komunikujete s dalšími útvary v rámci naší společnosti.

Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou - obor obchodně - ekonomický, stavební (výhodou),
  • praxe min. 2 roky na call centru či klientské lince,
  • výborné komunikační dovednosti, asertivita, zvládání krizové komunikace, dobrý písemný projev,
  • ochota učit se novým věcem, rychlá orientace v informacích a informačních systémech, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost,
  • technické uvažování,
  • znalost práce na PC a znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).

Co nabízíme my Vám!

  • 5 dnů dovolené navíc, cafeterie systém (zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, flexipassy, Multisport kartu), elektronické stravenky,
  • možnost bydlení v bytě Heimstaden se slevou až do výše 30%,
  • 13. plat,
  • účast na vzdělávacích akcích,
  • přátelskou atmosféru ve společnosti,
  • zázemí silné a zákaznicky orientované společnosti.

Informace o pozici

Společnost
Heimstaden s.r.o.
Adresa
Gregorova 2582/3, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Telekomunikace
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Heimstaden, s.r.o., Denisa Sikorová