Heimstaden je jednou z největších společností v oblasti rezidenčních nemovitostí na severu Evropy. Naše portfolio bytů i nebytových prostor najdete ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Nizozemsku, Německu a také v České republice, kde vlastníme a spravujeme na 43 tisíc bytů a další nemovitosti; obytné domy, nebytové prostory převážně na území Moravskoslezského kraje.
Během pouhých deseti let jsme se z relativně malé společnosti stali jedním z největších evropských hráčů. I přes působení v celkem šesti evropských zemích je pro nás stále klíčové být všem nájemníkům nablízku.

Referent Zákaznické linky - poloviční úvazek

Máte zkušenosti s telefonickou komunikací ze zákaznické linky? Vyhovuje Vám telefonický kontakt s klientem více než osobní? Jste technický typ a rádi řešíte různorodé dotazy?

Co Vás na pozici čeká?

  • Telefonické, emailové a chatové vyřizování dotazů, požadavků, reklamací a hlášení událostí nájemníků bytů a nebytových prostor v rámci bytových domů
  • Dodržování nastavených standardů v komunikaci
  • Zajišťujete odpovědi na dotazy, požadavky a zprostředkováváte požadavky na ostatní útvary v termínech, které jsou stanoveny (telefonicky, případně emailově)

Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou - obor obchodně - ekonomický, stavební (výhodou)
  • Praxe min. 2 roky na call centru či klientské lince
  • Výborné komunikační dovednosti, asertivita, zvládání krizové komunikace, dobrý písemný projev
  • Ochota učit se novým věcem, rychlá orientace v informacích a informačních systémech, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Technické uvažování
  • Znalost práce na PC a znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)

Co nabízíme my Vám!

  • Hlavní pracovní poměr - na poloviční úvazek
  • 5 dnů dovolené navíc, cafeterie systém (zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, flexipassy, Multisport kartu), elektronické stravenky
  • Možnost bydlení v bytě Heimstaden se slevou
  • 13. plat
  • Účast na vzdělávacích akcích
  • Přátelskou atmosféru ve společnosti
  • Zázemí silné a zákaznicky orientované společnosti

Informace o pozici

Společnost
Heimstaden Czech s.r.o.
Adresa
Gregorova 2582/3, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Stavebnictví a reality, Zákaznický servis, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.