Máte rádi vše naplánováno, avšak nevadí Vám, když se plány musí změnit? Hledáte práci, při které se nebudete nudit a při které Vám den uteče rychlostí blesku? Láká Vás prostředí automotive společnosti v mladém týmu kolegů? Jste absolventem, který chce nastartovat svoji kariéru? Nebo jste již zkušeným nákupčím a poohlížíte se po nové výzvě? Tak možná hledáme právě Vás! :-)

Jsme GG Group, mezinárodní společnost v rodinném vlastnictví, která již 80 let patří k předním výrobcům vysoce kvalitních a technologicky náročných vodičů, kabelů a kabelových svazků především pro automobilový průmysl. V ČR máme ne­jvětší pobočku – výrobní závod Mikulov s cca 1200 zaměstnanci. Mezi naše zákazníky patří prestižní značky jako např. BMW, Audi, Porsche či Daim­ler.

Co budou Vaše hlavní úkoly?

  • Rozpoznat a řídit požadavky na nákup komponentů a materiálů – jednoduše řečeno, budete mít na starosti několik "svých" dodavatelů, od kterých budete materiál nakupovat pouze Vy, a budete zodpovědní za to, že materiál od nich bude k dispozici. Nákup komponentů budete řídit podle systému, kde vidíte skladové zásoby a také výrobní plány.
  • Vytvářet harmonogramy pro doručení materiálu a případně zařídit i speciální dopravu – pokud se nestíhá z jakéhokoliv důvodu dodat včas klasickou cestou, je třeba to zajistit zrychleně či domluvit jiného dopravce atd.
  • Identifikovat riziková místa a včas naplánovat vhodná opatření – zkrátka se nesmí stát, že nebudeme mít z čeho vyrábět.
  • V případě nestandardního procesu či nedostatku dodávek eskalovat problém na vedoucího a domluvit se na přijetí speciálního opatření.
  • Podpora skladového hospodářství a všeobecně logistického týmu a podílení se na zlepšování našich procesů skrze logistické projekty.

Váš profil – jaké jsou naše požadavky?

  • Komunikativní znalost anglického jazyka – budete denně v telefonickém a e-mailovém kontaktu s dodavateli ze zahraničí.
  • Schopnost převzít zodpovědnost, pracovat samostatně a rychle reagovat na změny – požadavky výroby se mohou znenadání změnit a je jen na Vás, jak situaci vyřešíte. Také je třeba, abyste se s častými změnami uměli poprat.
  • Odolnost vůči stresovým situacím a asertivita – nákupčí se mohou dostat pod tlak rychlou změnou požadavků, ale tím se nesmíte nechat "převálcovat".
  • Dobrá znalost programu MS Excel aneb umíte si poradit se spoustou systémových dat, udělat analýzu, report atd.
  • Předchozí zkušenosti z operativního nákupu či alespoň v logistice jsou velkou výhodou, nikoliv však podmínkou. Při nástupu projdete zaškolením na všechny naše systémy a procesy, takže Vás naučíme vše, co k práci potřebujete.
  • Zkušenost s programem SAP či komunikativní němčina pro Vás budou výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Dynamickou práci v logistice, kde nasbíráte zkušenosti jako Tier1 dodavatel pro OEM zákazníky.
  • Tým kolegů, kteří táhnou za jeden provaz a v žádné patálii Vás nenechají.
  • Zajímavé mzdové ohodnocení přizpůsobené Vašim zkušenostem a znalostem. Ve výběrovém řízení přistupujeme ke každému individuálně a zvažujeme znalosti a expertízu ostříleného profesionála, tak přidanou hodnotu nováčka bez zkušeností s chutí se učit.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
  • Příspěvek na dojíždění až 200,- Kč na den dle dojezdové vzdálenosti.
  • Široký pro­gram za­měst­na­neck­ých ben­e­fitů – dotované závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sportovní nebo kulturní vyžití ve výši 5.050,- Kč ročně (program Cafeterie či MultiSport karta), příspěvek na jazykové vzdělávání, bonus za doporučení nového zaměstnance, odměna za loajalitu minimálně 7.200,- Kč ročně mnohé další.
  • V neposlední řadě dlouhodobou per­spek­tivu sta­bil­ního za­měst­nání – pokud budete mít chuť růst, u nás najdete mnoho příležitostí postupu na odbornější či vedoucí pozice.
  • Nástup možný ihned.

Zaujali jsme Vás?

Tak klikněte na tlačítko "ODPOVĚDĚT" a zašlete nám Váš životopis ještě dnes. My se Vám během několika dní ozveme a už brzy se můžeme potkat na pohovoru.

Těšíme se na osobní setkání a spolupráci s Vámi!

Informace o pozici

Společnost
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o.
Adresa
Nádražní E677, Mikulov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Nákupčí, Referent, Disponent, Specialista logistiky
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny


Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Dominika Černá Kortusová
+420 778 775 084