Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.

Call center process specialist with German language

One of our client, the start-up in automotive industry seeking for new colleagues into their team! If you are open to new opportunities, let´s contact us!

Main Responsibilities:

  • CC process optimization – responsibility for setting/update all the processes related to Contact center towards 3rd party (external CC) and also towards internal departments (Marketing, Branches, CTR, Pricing dpt. etc.) that are out of TLM division.
  • Campaign management – administrate/manage all the inputs/sources that are going to CRM system for processing by Contact center (ticking, e-mailing, SMS queues).


KPIs:

  • Responsibility for call quality.
  • Responsibility for data entry quality across all the systems that are used by Contact center (CRM, Business Central).
  • Contact center performance (efficient occupancy).


Collaboration to other departments:

  • Pricing dpt. – validation/control of input data (ticking) in terms of CC capacity and its success rate (% conversion rate to show up).
  • Marketing dpt. – fine-tuning of call scripts, e-mail/SMS templates.
  • Intensive co-operation to all teams during the expansion to giving a feedback related to processes.


Other:

  • Prepares required analyzes and statistics related to CC operation.
  • Prepares guidelines for contact center in co-operation to team leader CC and other teams of client.


Main skills:

  • Excellent MS Office knowledge
  • German language on C1 level
  • Czech/Slovak and English intermediate advantage
  • Analytic thinking
  • Communication skills

Informace o pozici

Společnost
Future Recruitment s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Auto - moto, Obchodní zástupce, Pracovník call centra, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.