Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.

Asistent/ka předsedy představenstva

Pro našeho klienta, start-upovou společnost hledáme velmi schopné, organizované a zapálené kandidáty/ky na pozici Asistent/ka předsedy představentsva.

Vaší náplní práce bude:

  • Vedení diáře předsedy představenstva, koordinování a příprava schůzek, správa kontaktů.
  • Sjednávání pravidelných porad vedení a zasedání představenstva
  • Organizační a administrativní podpora členů týmu
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Evidence kontaktů, reportů, projektů apod.
  • Interní komunikace v rámci jednotlivých oddělení.
  • Příprava podkladů pro schůzky předsedy představenstva, příprava prezentací- organizace služebních i soukromých cest (letenky, ubytování, apod.).
  • Supervize oběhu smluv a dokumentů, archivace dokumentů.
  • Samostatné plnění operativních úkolů a projektů.
  • Vítání návštěv a péče o ně (usazení, nabídka občerstvení, péče během návštěvy včetně přípravy dokumentů, kopírování, telefonování apod.).
  • Telefonická a e-mailová komunikace s ostatními partnery, kolegy, klienty, zodpovědnost za došlou a odchozí poštu.
  • Jízdy služebním vozidlem (např. cesty na úřady apod.).

Co od Vás požadujeme:

  • Alespoň 3 leté zkušenosti z obdobné pozice.
  • Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook...).
  • Výborná znalost anglického jazyka.
  • Spolehlivost, zodpovědnost, empatii a ochotu.
  • Pozitivně naladěnou a proaktivní osobu.
  • ŘP B podmínkou - aktivní řidič.

Co Vám nabízíme:

  • Širokou škálu firemních benefitů.
  • Práci v nově vznikajícím start-upu.
  • Motivační mzdové ohodnocení, bonusy.
  • Přátelskou a příjemnou firemní atmosféru.

Informace o pozici

Společnost
Future Recruitment s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Profesní/osobní kouč, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura