FLEETCOR je podle žebříčku Forbes jedním z gobálních šampiónů pro růst a jednou z nejinovativnějších společností na světě. Rovněž se řadíme mezi 1000 společností Fortune a 100 nejrychleji rostoucích společností Fortune. Vedeme budoucnost obchodních plateb. Naše specializovaná platební řešení pomáhají podnikům kontrolovat, zjednodušovat a zajišťovat platby za palivo, mýtné a náklady na ubytování. Naše řešení pro platby používá 800 000 firemních zákazníků a miliony lidí ve více než 80 zemích po celém světě. Našim zákazníkům poskytujeme produkty pro platby za pohonné hmoty, včetně karet.

Společnost CCS je vedoucím poskytovatelem jedné z mezinárodních značek tankovacích karet a provozovatelem telematických systémů v České a Slovenské republice, patřících do rodiny dceřiných firem společnosti FLEETCOR. V obou zemích provozuje širokou akceptační síť na čerpacích stanicích.

Referent zákaznické podpory

FLEETCOR hledá novou posilu do týmu Zákaznická podpora karet!

Hledáme někoho kdo umí skvěle česky slovem i písmem ale nevystraší ho ani slovenština 🙂, má smysl pro detail 🔍 a umí udržet ve věcech pořádek. K práci budete potřebovat i angličtinu (nebo němčinu), ale jenom na občasnou mailovou komunikaci.

Sumár pozice: Zodpovědnost za správnost údajů v klientské databázi a za komunikaci se zahraničními partnery a zákazníky.

📌 CO JE PRACOVNÍ NÁPLŇ?

  • písemné a telefonické komunikace s partnery a zákazníky v tuzemsku i zahraničí
  • zavádění nových smluv do databáze a jejich správa a aktualizace
  • správy agendy mezinárodních karet UTA
  • správy agendy karet Shell ČR a SR
  • správa agendy mýtných systémů
  • prezentace aktuálního stavu
  • vyřizování reklamací zákazníků
  • správy a aktualizace záruk a poplatků
  • plnění dalších úkolů podle pokynů nadřízeného

🔑 CO K TOMU POTŘEBUJETE?

  • Min. SŠ ukončené maturitou
  • AJ nebo NJ na mírně pokročilé úrovni - občasná komunikace přes email
  • 0-2 roky na obdobné pozici
  • Běžná znalost PC (MS Office, Outlook, Internet)
  • Komunikace se zákazníky, schopnost komunikovat v AJ
  • Spolehlivost, samostatnost, pečlivost, komunikační dovednosti

🎁 Můžeme Vám nabídnout zajímavý balíček benefitů, který zahrnuje 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 2 volné dny, stravovací kartu Sodexo, Cafeteria a Multisport kartu, mobilní tarif, masáže v kanceláři, jazykové kurzy, přístup na další vzdělávací kurzy, CSR aktivity a mnoho dalšího!

Náš úspěch není nikdy prací pro jednu osobu. Je to práce týmu, který pracuje na dosažení společného cíle.

Těším se, že náš tým posílíte právě vy! ✨

Informace o pozici

Společnost
FLEETCOR / CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o.
Adresa
Voctářova 2500/20a, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Referent, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.


FLEETCOR / CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o., Lucie Jonášová