FIEGE s.r.o. v České republice působí již od roku 1994 a zaměstnává téměř 350 zaměstnanců. Zaměřujeme se na kontraktní logistiku. Našim zákazníkům nabízíme individuální supply chain, reverzní logistiku, klasické skladování, ale i dovoz exkluzivního zboží.

SPECIALISTA FIREMNÍ KOMUNIKACE

FIEGE s.r.o. je německá logistická společnost s dlouholetou tradicí. V České republice působí již od roku 1994 a zaměstnává takřka 350 zaměstnanců na třech pobočkách s centrálou v Praze v Horních Počernicích.

Potřebujeme posunout firemní komunikaci (interní/externí) na vyšší úroveň a na to nás v HR není dost. Proto bychom rádi do našeho pětičlenného týmu rádi přivítali novou posilu se specializací na firemní komunikaci.

Co budete dělat?

Vaše agenda se bude dělit na dvě stěžejní oblasti - Firemní komunikace (60%) a Office Management (40%).

Firemní komunikace – jak si Vás představujeme:

Jako specialista firemní komunikace už byste měl/a mít minimálně čtyřletou předchozí zkušenosti s tvorbou obsahu pro interní či externí komunikaci. Máte ten správný drive a nadšení pro komunikaci. Milujete psaní různých článků, příspěvků na sociálních sítích. Jste kreativní člověk, pro kterého není problém navrhnout leták, nebo slidy do našich interních televizí. Dokážete samostatně zkoordinovat natáčení různých videí a focení. Angličtina pro Vás není černou můrou. Znalost Němčiny by byl skvělý doplněk, nicméně není nutností. V neposlední řadě, musíte mít řidičský průkaz a chuť čas od času navštívit pobočky.

Co Vás čeká?

Váš prvotní úkol bude navrhnout a organizovat aktivity spojené s budováním dlouhodobé komunikační strategie, včetně nastavení sociálních sítí (Facebook, Linked-In) pro všechny pobočky.

Budete se podílet na tom, aby značku Fiege vnímali pozitivně současní zaměstnanci i budoucí zájemci o práci u nás, a aby veškerá komunikace uvnitř i vně firmy byla srozumitelná a plnila svůj účel.

Kromě odbornosti, která je k této pozici absolutně nutná, tak mimo jiné hledáme hlavně dobrého kolegu či kolegyni s elánem a vtipem, který zapadne do našeho širokého (nejen HR) týmu.

Office Management – jak si Vás představujeme:

V žádném případě nehledáme asistentku, která bude vařit kávu! Hledáme kolegu či kolegyní, která přispěje k lepšímu chodu kanceláře a zlepší pracovní prostředí na centrále, kde je cca 30 kolegů. Za cokoliv, co udělá radost ostatním a Vám, budeme rádi.

· V koordinaci se svým HR týmem se budete podílet na plánu firemních akcí a výběru dárků pro naše zaměstnance (Velikonoce, Vánoce)

· Umíte si poradit s dodavateli, odběrateli a také správou budovy

· Máte rádi řád a najdete si systém pro správu smluv a dokumentů

· Máte jasnou představu jak zajistit plynulý chod pražské kanceláře

Co můžeme nabídnout?

· Vaše dobré nápady budeme chtít realizovat prakticky okamžitě, nečekáme na schválení centrály kdesi ve světě.

· Ceníme si atmosféry a lidského až rodinného přístupu.

· Samostatnou práci bez zbytečné administrativy.

· V neposlední řadě nabízíme spravedlivou odměnu a možnost profesního růstu a vzdělávání, fajn partu a fajn firemní akce (až tedy Covid poleví).

· Flexibilní pracovní dobu a 5 týdnů dovolené.

· A mnoho dalšího

Pokud jste dočetli až sem, jistě vás pozice zaujala. Přihlaste se a přijďte nás poznat osobně.

Těšíme se na setkání.

Dagmar Pixová

HR Manager

Informace o pozici

Společnost
FIEGE s.r.o.
Adresa
Paceřická 2773/1, Praha – Horní Počernice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Personalistika a HR, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

FIEGE s.r.o., Dagmar Pixová