Společnost FAST ČR, a.s. působící v oblasti distribuce spotřební a kancelářské elektrotechniky vypisuje výběrové řízení na pozici: "Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek" pro servisní středisko Brno.

Náplň práce:

- Příjem a výdej servisních zakázek (spojeno s manipulací i s většími zařízeními - velké TV, kávovary, zahradní technika atd.)

- Řešení zákaznických reklamací

- Administrativa spojena s chodem servisního oddělení

- Komunikace se zákazníky, obchodními partnery a externími servisy

Požadujeme:

- Zájem a všeobecný přehled o oblasti spotřební elektrotechniky

- Znalost práce na PC (MS Office, internet, SAP výhodou)

- Dobré komunikační předpoklady a schopnost rešení problému

- Zodpovědnost

- Praxe v oboru zejména v oblasti servisu a reklamaci vítána

- Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) – je spojeno i se závozem reklamací

do externích servisu (Brno) a vlastních prodejen (střední Morava)

- Trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost

- Provozní doba servisního střediska Po – Pa 8:00 - 16:30

Nabízíme:

Benefity: sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na stravenky, bonusová dovolená, Multisport karta

Kontakt

Mgr. Miroslav Remar - 531010293

Informace o pozici

Společnost
FAST ČR, a.s.
Adresa
Cejl 500/31, Brno – Zábrdovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

FAST ČR, a.s., Miroslav Remar