Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna.
Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi!
Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.
Google hodnocení 4.8/5 (5000+ recenzí)
Atmoskop hodnocení zaměstnavatele 75% (80+ hodnocení)
Retail Specialist (Zákaznická linka)
Co u nás budeš dělat?
- Budeš pomáhat našim klientům v případě, že si nebudou vědět rady s našim produktem (https://www.europ-assistance.cz/#products). Komunikovat budeš telefonicky a písemně.
- Našim klientům pomůžeš v případě, že zavolají a budou potřebovat sjednat novou smlouvu (co kde vyplnit), případně mu poradíš, co má dělat s tou stávající. Nikdy však nebudeš aktivně naše služby prodávat.
- Budeš se podílet na tvorbě procesů na zákaznické lince.
- Budeš zpracovávat Google recenze, Seznam recenze a dotazy k produktům na Facebooku.
- Tvým úkolem bude i servis a podpora naší makléřské sítě.
Požadujeme:
- Zkoušky odborné způsobilosti kategorie 4, popř. ochotu dodělat si zkoušky do 3 měsíců od nástupu
- Min středoškolské vzdělání
- Pečlivost, zodpovědnost a profesionální vystupování
- Vynikající znalost Českého jazyka slovem i písmem
- Předchozí zkušenost na podobné pozici je vítanou výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovní
- Výbornou znalost MS Office
Nabízíme:
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Odpovídající platové ohodnocení a benefitní systém
- Nové a moderní pracoviště v Praze bezprostředně u metra
- Nástup možný ihned
Informace o pozici
- Společnost
- Europ Assistance s.r.o.
- Adresa
- Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník help desku, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel