Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna.

Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi!

Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.

Google hodnocení 4.8/5 (5000+ recenzí)
Atmoskop hodnocení zaměstnavatele 75% (80+ hodnocení)

Retail Specialist (Zákaznická linka)

Co u nás budeš dělat?

  • Budeš pomáhat našim klientům v případě, že si nebudou vědět rady s našim produktem (https://www.europ-assistance.cz/#products). Komunikovat budeš telefonicky a písemně.
  • Našim klientům pomůžeš v případě, že zavolají a budou potřebovat sjednat novou smlouvu (co kde vyplnit), případně mu poradíš, co má dělat s tou stávající. Nikdy však nebudeš aktivně naše služby prodávat.
  • Budeš se podílet na tvorbě procesů na zákaznické lince.
  • Budeš zpracovávat Google recenze, Seznam recenze a dotazy k produktům na Facebooku.
  • Tvým úkolem bude i servis a podpora naší makléřské sítě.

Požadujeme:

  • Zkoušky odborné způsobilosti kategorie 4, popř. ochotu dodělat si zkoušky do 3 měsíců od nástupu
  • Min středoškolské vzdělání
  • Pečlivost, zodpovědnost a profesionální vystupování
  • Vynikající znalost Českého jazyka slovem i písmem
  • Předchozí zkušenost na podobné pozici je vítanou výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovní
  • Výbornou znalost MS Office

Nabízíme:

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Odpovídající platové ohodnocení a benefitní systém
  • Nové a moderní pracoviště v Praze bezprostředně u metra
  • Nástup možný ihned

Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník help desku, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Europ Assistance s.r.o., Jan Balner