Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna.
Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi!
Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.
Google hodnocení 4.8/5 (5000+ recenzí)
Atmoskop hodnocení zaměstnavatele 75% (80+ hodnocení)
Customer Experience & Training Manager
O čem bude Vaše práce:
V této pozici budete členem managementu našeho oddělení Operations. Povedete menší tým zkušených kolegů, kteří Vám start v naší společnosti ulehčí.
Budete mít kompletní zodpovědnost za 3 důležité oblasti:
- Oblast kvality komunikace našich operátorů
- Oblast zákaznické spokojenosti, včetně oblasti reklamací
- Oblast metodiky a organizace školení pro asistenční call centrum
Co je pro nás důležité?
- Zkušenosti z oblasti klientského servisu
- Zkušenost s řízením menšího týmu
- Znalosti v oblasti měření zákaznické spokojenosti
- Vynikající komunikační dovednosti, včetně výborné znalosti češtiny
- Analytické schopnosti
- Samostatnost a zodpovědnost
- Lektorské zkušenosti výhodou
- Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
Co za to můžete čekat?
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- Skvělý tým a prima šéfa
- Možnost vlastního rozvoje a seberealizace
- Různorodou a zajímavou práci v zajímavém oboru asistenčních služeb
- 25 dní dovolené a 2 Sick Days
- Flexibilní pracovní doba
- Zvýhodněné telefonní tarify pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
- Karta MultiSport
- Cafetérie
- a spousta dalšího
Informace o pozici
- Společnost
- Europ Assistance s.r.o.
- Adresa
- Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Kvalita a kontrola jakosti, Personalistika a HR, Zákaznický servis, Trenér/školitel, Ředitel/manažer kvality, Vedoucí/manažer týmu, Pracovník reklamačního oddělení
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel