Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna.

Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi!

Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.

Google hodnocení 4.8/5 (5000+ recenzí)
Atmoskop hodnocení zaměstnavatele 75% (80+ hodnocení)

Customer Experience & Training Manager

O čem bude Vaše práce:

V této pozici budete členem managementu našeho oddělení Operations. Povedete menší tým zkušených kolegů, kteří Vám start v naší společnosti ulehčí.

Budete mít kompletní zodpovědnost za 3 důležité oblasti:

  1. Oblast kvality komunikace našich operátorů
  2. Oblast zákaznické spokojenosti, včetně oblasti reklamací
  3. Oblast metodiky a organizace školení pro asistenční call centrum


 Co je pro nás důležité?

  • Zkušenosti z oblasti klientského servisu
  • Zkušenost s řízením menšího týmu
  • Znalosti v oblasti měření zákaznické spokojenosti
  • Vynikající komunikační dovednosti, včetně výborné znalosti češtiny
  • Analytické schopnosti
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Lektorské zkušenosti výhodou
  • Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem


Co za to můžete čekat?

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • Skvělý tým a prima šéfa
  • Možnost vlastního rozvoje a seberealizace
  • Různorodou a zajímavou práci v zajímavém oboru asistenčních služeb
  • 25 dní dovolené a 2 Sick Days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněné telefonní tarify pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
  • Karta MultiSport
  • Cafetérie
  • a spousta dalšího

Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Kvalita a kontrola jakosti, Personalistika a HR, Zákaznický servis, Trenér/školitel, Ředitel/manažer kvality, Vedoucí/manažer týmu, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Europ Assistance s.r.o., Jan Balner