Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna.

Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi!

Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.

Google hodnocení 4.8/5 (5000+ recenzí)
Atmoskop hodnocení zaměstnavatele 75% (80+ hodnocení)

Key Account Manager B2B

Pracovní náplň:

• Řízení obchodních vztahů s klíčovými B2B zákazníky
• Rozvoj služeb se stávajícími obchodními partnery
• Vyhledávání nových obchodních příležitostí
• Příprava obchodních nabídek, prezentací a statistik
• Pravidelné vyhodnocování efektivity a kvality spolupráce s obchodními partnery
• Spolupráce na mezinárodních projektech
• Reprezentace společnosti na společenských akcích a prezentacích
• Reporting vedení společnosti

Požadujeme:

• Vysokoškolské, případně středoškolské vzdělání
• Anglický jazyk plynule slovem i písmem
• Prokazatelné min. 2leté zkušenosti z pozice KAM v oblasti pojišťovnictví, leasingu, bankovnictví, popř. jiné obdobné pozice
• Výborné prezentační dovednosti a profesionální vystupování
• Dynamickou a silnou osobnost s týmovým duchem a smyslem pro odpovědnost
• Loajalitu, flexibilitu, efektivitu
• Zvládání práce pod tlakem
• Zájem o osobní rozvoj
• Výbornou znalost MS Office
• Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Odpovídající platové ohodnocení a benefitní systém
• Nové a moderní pracoviště v Praze bezprostředně u metra
• Nástup možný ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem. V případě, že Vaše pracovní zkušenosti budou odpovídat našim očekáváním, budeme Vás kontaktovat telefonicky zpět.

Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Europ Assistance s.r.o., Jan Balner