Europ Assistance – je hrdou dcerou dvou silných pojišťoven - Generali a České Pojišťovny a na českém trhu asistenčních služeb funguje již téměř 20let.

Srdcem naší společnosti je oddělení OPERATIONS – početný tým koordinátorů, který klientům v nesnázích pomáhá řešit lehké i ty méně snadné životní situace.

A protože nám záleží na tom, aby se k nám všichni, kteří naši pomoc potřebují, dovolali co nejrychleji, hledáme nové kolegy.

Fakturant/ka

Fakturant/ka


Koho hledáme:

• Pečlivého člověka s přirozenou chutí pracovat a řešit každodenní pracovní úskalí
• Nekonfliktního kolegu, který se dokáže prosadit, avšak ne na úkor ostatních
• Poctivého a loajálního kolegu, který se nebojí zodpovědnosti a samostatnosti
• Nového kolegu do kanceláře v Praze či v Olomouci (v případě nástupu do Olomouce je třeba počítat s cca 14 denním školením v Praze)

O čem bude vaše práce:

Budete zodpovědný/á za zpracování dodavatelských faktur za asistenční služby (tuzemské i zahraniční) včetně jejich zadávání do zúčtovacích systémů a budete spolupracovat při zvyšování efektivity finančních procesů.

Co potřebujete k práci na této pozici:

• Porozumění angličtině na takové úrovni, abyste zvládli přečíst a porozumět textu a napsat jednoduchý email
• Excel alespoň na základní úrovni
• Pečlivost, spolehlivost a logické uvažování
• Ochotu převzít zodpovědnost za svěřené oblasti

Co oceníme:

• Základní znalost DPH
• Zkušenost s účtováním a zpracováním faktur
• Nadhled a pozitivní přístup
• Samostatnost a zodpovědnost za kvalitu své práce

Co můžeme nabídnout:


• Práci ve firmě se smysluplným předmětem podnikání
• Přátelskou a otevřenou firemní kulturu
• Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s více než 50. letou tradicí, reprezentovanou 8000 zaměstnanci
• Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v oblasti banko-pojišťovnictví, automobilového trhu a mnoha jiných


Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Dolní náměstí 109/29, Olomouc
Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Fakturantka, Asistent v pojišťovnictví, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.