Europ Assistance – je hrdou dcerou dvou silných pojišťoven - Generali a České Pojišťovny a na českém trhu asistenčních služeb funguje již téměř 20let.

Srdcem naší společnosti je oddělení OPERATIONS – početný tým koordinátorů, který klientům v nesnázích pomáhá řešit lehké i ty méně snadné životní situace.

A protože nám záleží na tom, aby se k nám všichni, kteří naši pomoc potřebují, dovolali co nejrychleji, hledáme nové kolegy.

Dlouhodobá brigáda s občasnou možností práce také z domova!

O čem bude vaše práce:

Budete podporou kolegům koordinátorům, kteří zabezpečují pomoc našim klientům, kteří se ve svých domácnostech potýkají s nouzovou situací. Situace to mohou být různé, např. pokud klienti vytopí souseda, zabouchnou si doma klíče či upustí notebook na zem a další podobné události.

Hledáme člověka:

• Který je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích.

• Který se nebojí administrativních činností a telefonování.

• Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň.

• Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí.

Co je pro nás důležité:

• Možnost nástupu ihned.

• Možnost zúčastnit se intenzivního školení, které trvá týden.

• Komunikační dovednosti na vysoké úrovni.

• Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně.

• Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách.

• Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet).

• Dobré organizační dovednosti.

Co můžeme nabídnout:

• Po zaučení možnost práce z domova.

• Hodinovou mzdu ve výši 125 Kč a více.

• Spolupráci na dobu určitou do konce února 2020.

• Flexibilní plánování směn (PO-NE 8:00-16:00).

• Spolupráci formou DPP či DPČ.

• Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu.

• Pozice je vhodná především jako brigáda pro studenty či rodiče na rodičovské dovolené. .

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis.

Vybrané uchazeče budeme kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Na Pankráci 1658/121, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti, jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Europ Assistance s.r.o., Dominika Kročilová