Kdo jsme: Stabilní mezinárodní společnost, která je součástí skupiny Generali.
Kde sídlíme: v Praze na Pankráci
Naši partneři: Zastupujeme přední české i slovenské pojišťovny, automobilky a leasingové společnosti.

Koordinátor asistenční centrály

Připojte se do našeho nového týmu v Olomouci.

Co všechno u nás budete dělat?

• budete přijímat hovory, pomáhat klientům, kteří se se svým vozem ocitli v nesnázích
• pro zajišťování asistencí budete využívat naši vlastní smluvní síť dodavatelů
• kromě telefonování vyřídíte i nějaký ten email
• s pomocí našeho intranetu si budete vždycky vědět rady
• na ty, kteří se nebojí angličtiny, čeká spolupráce s našimi zahraničími pobočkami

Koho hledáme?

• rádi komunikujete s lidmi
• vyhovuje vám flexibilní pracovní doba
• rádi hledáte řešení, nebojíte se naučit něco nového a pálí Vám to
• složitější situace umíte vyřešit s rozmyslem – nezmatkujete
• angličtina a jiný cizí jazyk je u nás výhodou
• máte minimálně maturitu a čistý trestný rejstřík

Proč zrovna my?

• rychle se rozvíjíme, naše práce není stereotypní a nebudete se u nás nudit
• když Vám to půjde, budete mít taktéž možnost se kariérně posunout
• jsme mladý kamarádský kolektiv a pravidelně se potkáváme i mimo práci
• nejsme žádný telemarketing – klienti volají nám a my jim pomáháme
• určitě si oblíbíte naše benefity, ve kterých nechybí stravenky, program MultiSport, kafetérie, jazykové kurzy, celá řada slev, společenských i sportovních akcích.

Pokud nás chcete vidět, ozvěte se nám, těšíme se!

Více se o nás můžete dozvědět na našich kariérních stránkách www.europ-assistance.cz/kariéra.


Informace o pozici

Společnost
Europ Assistance s.r.o.
Adresa
Olomouc
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Europ Assistance s.r.o., Karolína Prokešová