Eventové prostory pro offline, hybrid i online akce. Nabízíme pronájem velkého sálu s kapacitou až 90 osob nebo zasedací místnosti až pro 20 osob. Prostory je možné spojit pro potřeby eventu. Své akce u nás můžete přepnout do online verze a s hybridní verzí si také poradíme. Prostory jsou jednoduché, vzdušné a technicky vybavené na vysoké úrovni. Klientům nabízíme technické zázemí, profesionální služby i nadstandardní servis. Dbáme na vysokou kvalitu dodávaných služeb a spokojené vracející se klienty.

Event Sales Manager pro prostor enforum, Karlín

Chceš se stát pánem nového prostoru, setkávat se s klienty, starat se o akce velké i malé a mít prostor pro vlastní realizaci i rozvoj obchodních dovedností? Pak jsme tu pro Tebe.

Co na Tebe čeká

Tvou rolí bude správa a prodej našich eventových prostor enforum. Začneš tak průzkumem trhu, oslovováním vhodné cílové skupiny, budeš se setkávat s potenciálními klienty… až po nabídky a realizace akcí našich klientů. Určitě se ale máš na co těšit.

Jak si Tě představujeme?

  • Role provozovatele eventových prostor Ti není cizí – víš, jak zaujmout a co nabídnout.
  • Máš zkušenosti s organizací akcí různých druhů – např. konference, semináře, workshopy, webináře, atp.
  • Prostory dokážeš nejen vhodně připravit, ale také účinně propagovat dané cílové skupině a prodat.
  • Pracuješ komplexně od A do Z, tj. od poptávky, přes realizaci akce až po finální pokyn k fakturaci.
  • Staneš se hlavou týmu 1 + 2 (event asistentka a technik).
  • Když něco nejde jak po másle, dokážeš si poradit a zajistit, aby vše vypadalo na jedničku.
  • S organizací eventů máš letité zkušenosti.

Čím si nás získáš?

  • V oblasti event managementu se cítíš jako ryba ve vodě a víš, jak předběhnout konkurenci.
  • Dokážeš se aktivně podílet na dalším směřování prostoru vč. střednědobé strategie.
  • Máš pokročilé zkušenosti s budgetingem, kalkulací nabídek a reportingem.
  • Novými klienty, které si můžeš přinést s sebou.

Na co se můžeš těšit v enovation?

  • Podíl na zisku projektu enfora.
  • Neomezujeme dovolenou ani budget na vzdělávání.
  • Sick Days, masáže, MultiSportku klidně hned a na dovolené v rámci zkušebky se taky domluvíme.
  • Pořádnou nálož zajímavých projektů nejvýznamnějších českých podniků.
  • Šéfa, který dává volnost a přitom dbá na seberealizaci, odborný i pracovní růst a samostatnost svých lidí.
  • Skvěle umístěné moderní pracoviště na Rustonce v Karlíně - hned vedle Invalidovny a centra.
  • Máme lednici splněných přání, kterou pravidelně doplňujeme.

Zaujalo Tě to?

Pošli nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce a reference v podobě 5 nejzajímavějších eventů s krátkým info - forma akce, počet hostů... , které jsi zajišťoval(a). Těšíme se třeba na viděnou osobně u nás.

Informace o pozici

Společnost
enovation s.r.o.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna
Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Produkční, Vedoucí/manažer restaurace, Event Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel