V enovation je nás více než 60, sídlíme v Karlíně a zabýváme se dotačním poradenstvím. Od roku 2007 jsme napsali více než 1 400 projektů a pomohli jsme s investicemi za 32 miliard Kč.

Pracujeme pro strojaře, programátory nebo třeba vývojáře, ale i ministerstva, obce a města či nemocnice. V dotačním poradenství jsme jednička na trhu.

Klienti se k nám vrací, protože jim pomáháme dobře a komplexně – konzultujeme, píšeme projekty, dohlížíme na výběrová řízení a poskytujeme komplexní servis. S klienty jednáme férově: neslibujeme zázraky a dokážeme jim říct, že jejich záměr před hodnotiteli neobstojí.

Firmám momentálně pomáháme hlavně s programy z dotačního období 2021–2027 a hledáme posily.

Business Coordinator

Náplň práce:

  • zorientuješ se v agendě jednotlivých týmů a pochopíš jejich pozici v celofiremní strategii,
  • budeš koordinovat koncepční a strategické schůzky a dohlédneš na plnění úkolů a aktivit, které z nich vyplynou,
  • pravidelně budeš reportovat CEO stav interních projektů a plnění cílů celofiremní strategie,
  • svou prací zvýšíš efektivitu interní spolupráce mezi týmy a pomůžeš zlepšit byznysové výsledky,
  • pomůžeš s organizací a koordinací mezi manažery a vedení společnosti.

Co budeš potřebovat?

  • min. 2 roky zkušeností na pozici týkající se projektového řízení či koordinace interních procesů ve společnosti s jasnou vazbou na obchodní a byznysové výsledky (výkonný/á asistent/ka vedení),
  • velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti,
  • profesionální a slušné vystupování,
  • diskrétnost, loajalitu, důslednost, logické a analytické myšlení,
  • schopnost určovat priority a důležitost jednotlivých úkolů,
  • VŠ vzdělání ekonomického směru,
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni,
  • dobré znalosti práce s kancelářským balíkem Microsoft Office,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

Co všechno získáš od nás?

  • zázemí jedné z největších českých poradenských firem zaměřených na dotace, mezi jejíž klienty patří významné české firmy i veřejné instituce,
  • pracoviště v nových a dopravně dostupných kancelářských prostorách v Karlíně (Rustonka R3),
  • nadprůměrnou odměnu a výkonové bonusy, širokou sadu firemních benefitů (hrazené jazykové vzdělávání, sick days, multisport karta, studijní volno),
  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely,
  • sdílený služební automobil i pro soukromé účely,
  • zajímavou pracovní náplň s vysokou mírou samostatnosti,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • nástup ve 2Q/2022.

V případě zájmu o uvedenou pozici nám zašli životopis v českém jazyce a také průvodní motivační dopis, ve kterém nám popiš své:

  • alespoň dvouleté zkušenosti s koordinací byznysových a obchodních procesů
  • nebo s projektovým řízení v B2B projektech a manažerským reportingem.

Informace o pozici

Společnost
enovation s.r.o.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka, Odborný asistent, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel