Kompetence, exkluzivita, vášeň – to jsme my. Jsme německá realitní společnost Engel & Völkers s 15letým působením na pražském trhu a od roku 2021 i na plzeňském trhu. 100 ambiciózních lidí, kteří každodenně neúnavně pracují na poskytování profesionálních služeb, plnění snů o bydlení či hledání té správné investiční příležitosti. 100 profesionálů, kteří mají odhodlání být těmi nejlepšími ve svém oboru. 90 lidí, kteří se díky své práci dostanou do luxusních nemovitostí, ze kterých se mnohokrát tají dech. 100 srdcařů, pro které práce není povinností, ale možností seberealizace, vášní a koníčkem zároveň.

Záleží nám na našich klientech a stejně tak nám záleží na našich lidech. Chceme, abyste mezi námi našli úspěšné uplatnění, a nabídneme Vám k tomu veškeré potřebné prostředky.

Našli jste se mezi řádky? Tak čtěte dále.

Fakturantka na finančním oddělení

Jak probíhá práce u nás?

  • Vedení a zpracování finanční agendy v oblasti fakturace, 250 faktur měsíčně
  • Vedení a evidence faktur, kontrola správnosti vystavení dokladů a koordinace napříč společností
  • Evidence firemních aut, smlouvy , pojistné události
  • Evidence kanceláří a nákladů s nimi spojených ( energie, atd)
  • Příprava podkladů pro externí účetní firmu, velmi úzká spolupráce s externí účetní firmou, párování výpisů z banky v software 6K
  • Komunikace se třemi kolegy v rámci finančního týmu a i v rámci společnosti, budete v úzkém kontaktu se všemi členy naší společnosti
  • Asistence finanční manažerce při vyúčtování nájemníkům v rámci správy nemovitostí
  • Kontrola trvalých příkazů a neuhrazených faktur po splatnosti
  • Reporting

Co k tomu potřebujete?

  • Prokazatelné zkušenosti z finančního oddělení s obdobnou činností
  • Praxi ve fakturaci
  • Vynikající znalosti v Excelu, dobrou uživatelskou znalost MS Office
  • Výbornou znalost českého jazyka a schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce s centrálou naší firmy
  • Vášeň pro data (čísla) a finanční sféru
  • Smysl pro detail a pořádek
  • Schopnost dohledat chyby
  • Chuť se učit novým věcem

Co Vám nabízíme my?

  • Hlavní pracovní poměr, fixní plat a navíc osobní hodnocení
  • Příjemné zázemí přímo v centru Prahy, sídlíme v krásném historickém domě na Janáčkově nábřeží
  • Každodenní podporu finančního týmu
  • Zvýhodněné jazykové kurzy AJ a NJ
  • Zvýhodněnou multisport kartu
  • Cafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Čerstvé ovoce po celý den
  • Firemní teambuildingové akce
  • Možnost využití flexibilní pracovní doby
  • Skvělý a přátelský tým

Čtěte tyto řádky a máte úsměv na tváří a už se u nás vidíte? Zavolejte či nám napište a domluvíme se nad šálkem kávy u nás.

Informace o pozici

Společnost
ENGEL & VÖLKERS COMMERCIAL PRAGUE
Adresa
Janáčkovo nábřeží 1101/23, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel