Elanor – specialista na mzdy a personalistiku, mezinárodní společnost s českou centrálou a s působností v řadě zemí střední a východní Evropy (CEE).
Od roku 1991 vyvíjíme software pro oblast lidských zdrojů a mzdový outsourcing a jsme partnerem pro více než 700 zákazníků.

Administrativní podpora obchodu se znalostí AJ

Pro rozšíření našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu/novou kolegyni.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Příprava podkladů do nabídek, výběrových řízení, práce s klientskou databází.
  • Péče o stávající zákazníky.
  • Administrativní činnosti související s přípravou smluv a další údržbou obchodní dokumentace.

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání: min. SŠ s přiměřenou praxí v administrativě (pozice je vhodná i pro absolventy a studenty VŠ).
  • Velmi dobrou znalost práce s MS Office.
  • Pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem.
  • Znalost státní správy a zkušenosti s přípravou výběrových řízení je velkou výhodou.
  • Schopnost komunikovat se zákazníky.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Časovou flexibilitu.

A co Vám nabízíme:

  • Týmovou tvůrčí práci v perspektivní dynamicky se rozvíjející firmě.
  • Perspektivu dlouhodobého osobního odborného rozvoje a možnost dalšího vzdělávání.
  • Mzdové podmínky při nástupu plně odpovídající hledané pozici formou individuálního ujednání v souladu s pracovními zkušenostmi, kvalifikací. Mzdový vývoj zcela závislý dle výsledků zapracování a další osobní prezentace.
  • Účast na systému nadstandardních firemních benefitů.

Lokalita pracoviště: Praha

Nástup: dohodou

Další informace o společnosti: www.elanor.cz

Upozornění inzerenta:

Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mailem apod.).


Informace o pozici

Společnost
Elanor spol. s r.o.
Adresa
Jemnická 1138/1, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Account Manager, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Office Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.