Přední dodavatel SW pro oblast HR a poskytovatel mzdového a HR outsourcingu hledá pro rozšíření stávajícího týmu konzultanta/konzultantku implementace outsourcingových projektů pro mzdovou oblast.

Co Vás čeká:

  • Účast na českých a mezinárodních projektech.
  • Týmová a později samostatná činnost při zavádění outsourcingové služby (analýzy, nastavení, podpora).
  • Prezentace služeb u zákazníka.

Co od Vás očekáváme:

  • Velmi dobrá znalost práce na PC podmínkou (MS Office) - specializovaný SW pro výpočet mezd bude předmětem zaškolení.
  • Schopnost komunikace v anglickém jazyce - slovem i písmem (B2, ideálně C1).
  • Řidičský průkaz skupiny B (s pozicí je spojeno cestování za klienty).
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost, spolehlivost.
  • Velkou výhodou je přiměřená praxe v činnosti personalistiky, mezd a znalost personální legislativy ČR (naše společnost je však připravena pracovat i s kandidáty typu "junior" s obecnějšími znalostmi v požadovaných oblastech, kteří mají chuť do práce a učit se novým věcem).

Co Vám nabízíme:

  • Týmovou, ale zároveň i samostatnou práci v perspektivním a dynamicky se rozvíjejícím segmentu služeb.
  • Perspektivu dlouhodobého osobního odborného rozvoje (související školení).
  • Mzdové podmínky při nástupu plně odpovídající pracovní pozici formou individuálního ujednání v souladu s pracovními zkušenostmi a kvalifikací - další mzdový vývoj zcela závislý dle výsledků zapracování a další osobní pracovní prezentace.
  • Účast na systému firemních benefitů.

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned nebo dle dohody

Další informace o společnosti: www.elanor.cz

Upozornění inzerenta:

Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mail apod.).


Informace o pozici

Společnost
Elanor spol. s r.o.
Adresa
Jemnická 1138/1, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Personalistika a HR, HR konzultant, Mzdová účetní, Personalista, HR specialista, HR generalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.