Jsme mezinárodní start-up na trhu ojetých vozů. A budujeme lovebrand. Tvoříme společnost, kde je pro zákazníka každý zážitek z nákupu a prodeje ojetého vozu 5ti hvězdičkový. V červenci 2021 jsme raketově odstartovali naše působení v Německu, otevřeli 6 poboček, a pustili se do Holandského trhu. V Německu jsme se okamžitě stali nejdůvěryhodnějším used-cars retailerem na Trustpilotu.

Během jednoho roku jsme vyrostli z pětičlenného týmu na 100+ kolegů a nezpomalujeme. Do marketingového týmu Driveramy teď hledáme quarterbacka. Hlavního rozehravače, který pomůže odřídit růst na 1000+ kolegů, desítky tisíc prodaných aut, další západní trhy, a pozici nejdůvěryhodnějšího used-cars retailera v celé Evropě. To vše při zachování konzistentní brandové komunikace a výborných marketingových metrikách.

PS: Auto si u Driveramy koupíš kompletně online. Dáš do košíku, zaplatíš, a my ti ho doručíme až domů. Jako rohlíky.

Senior Marketing Manager

Co tě čeká:

Máme jasně definovanou výkonnostní i brandovou strategii. Máme velké know-how v PPC, socialu, agregátorech, a naše korporátní identita i kreativní koncept jsou vytesány do kamene. Všechno, co v marketingu děláme, do detailu měříme a vyhodnocujeme. V týmu jsou A-Class players a marketingové budgety odpovídají tempu našeho růstu. Naším brand ambassadorem pro příští sezónu je Semir Gerchán.
 
Tvým úkolem je zajistit, že celý tým na strategii efektivně spolupracuje, dodržuje roadmapu, a ze všech kanálů a nástrojů dostává maximum. Jako hlavní rozehravač musíš mít perfektní přehled o jednotlivostech v rámci marketingového týmu, ale především napříč všemi odděleními. Očekáváme od tebe, že budeš hledat synergie s výkupem, prodejem, stockem, logistikou, HR, telemarketingem, a vývojem. Občas si budeš muset vyhrnout rukávy, otevřít photoshop, sepsat claim do reklamy, nebo vyzvednout letáčky. Jsme prostě start-up a ne korporát.

Hlavní zodpovědnost:

  • Zavlastnění si existující marketingové strategie prodeje a výkupu aut v Německu a Holandsku. Koordinace a exekuce naplánovaných kampaní a kroků. Vyhodnocování jejich úspěšnosti.
  • Tvorba budget splitů, tracking budgetu, optimalizace spendu do jednotlivých kanálů na měsíční bázi
  • Koordinace všech kolegů v marketingovém týmu (ať mají všichni vždy aktuální informace a ví, jaký je hlavní focus na nejbližší období)
  • Doplňování marketingového týmu o nové kolegy, když to bude potřeba (rosteme konstantně)
  • Vyhodnocování fungování současné strategie a implementace potřebných úprav
  • Prezentace výsledků marketingových kampaní představenstvu společnosti a investorům
  • Plánování a exekuce kreativních kampaní (od soutěží na socialech, přes fillboardové kreativy na benzínkách, až po offlinové guerilla kampaně v centrech velkých měst)
  • Koordinace tvorby marketingových materiálů nutných k otevírání nových výkupních poboček (v každé zemi otevíráme pobočky tempem 1 pobočka/měsíc)
  • Koordinace tvorby textů, videí, fotek, a grafik nutných pro brandové kampaně (offlinové I onlinové)
  • Koordinace nákupu offlinových reklamních ploch (billboardy, radio, reklama na benzínkách)
  • Koordinace lokalizace marketingových materiálů do dalších jazyků
  • Sběr požadavků na marketingové výstupy od dalších oddělení firmy (fotky a videa pro webový tým, vizuály delivery trucku pro logistiku, dress code pro kolegy na pobočce, scripty pro oddělení telemarketingu, texty pro obchodní brožury, překlady interních tréninkových materiálů, náborové kampaně na FB pro HR …)
  • Rozvoj PR strategie s našimi PR agenturami

Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Alespoň 3 roky na pozici marketingového manažera
  • Zkušenosti z mezinárodní firmy/start-upu výhodou
  • Výborná angličtina nutností, němčina výhodou
  • Výborné prezentační dovednosti a schopnost vytvářet pěkné prezentace
  • Projektový management na dobré úrovni (roadmapu, milníky a tasky trackujeme v Asaně)
  • Prokazatelné zkušenosti s vedením týmu (náš tým nepotřebuje bosse, ale leadera, který umí ostatní motivovat, nabriefovat, dát zpětnou vazbu, pomoct, ocenit, a dostat věci zpět on-track, když je to potřeba)
  • Porozumění nástrojům performance marketingu (Google Ads, FB Business Manager, Google Analytics, Data Studio)
  • Zkušenosti s komplexními 360 kampaněmi podmínkou
  • Zkušenosti s agregátory ojetých aut výhodou (Mobile.de, Autoscout24, sAuto, …)
  • Zkušenosti se zadáváním práce externím agenturám
  • Proaktivní přístup
  • Mindset problem-solvera

Na co se můžeš těšit:

  • Velmi slušné finanční ohodnocení odpovídající seniorní pozici a tvým zkušenostem
  • Kanceláře na Praze 8. Od léta 2022 v Karlíně
  • Přátelští kolegové s velkými zkušenostmi, obrovským tahem na branku, a Can-Do přístupem
  • Mentoring od velmi zkušených marketérů v holdingu
  • Služební cesty do Německa, Holandska, Belgie, a dalších zemí Západní Evropy
  • Sleva na auto na operák u Mototechna Drive
  • Občasný home office

S kým budeš v marketingovém týmu spolupracovat:

  • Brand manager
  • Digital performance manager
  • Online marketing koordinátor
  • Offline marketing koordinátor/produkční
  • PPC specialista
  • Produktový specialista pro agregátory a webovou prezentaci
  • Marketingový analytik
  • Specialista na emailing a automatizace
  • DE & NL Copywriteři
  • Grafici
  • SEO agentura
  • Obsahová agentura na socialy
  • Výkonnostní agentura na socialy
  • Webová agentura
  • Produkční/reklamní agentury a tiskárny
  • Externí fotograf a videomaker

Jak bude probíhat pohovor:

  • Jako první tě čeká krátký screening call s HR oddělením
  • V druhém kole se potkáš na Teamsech s Brand Managerem
  • Ve třetím kolem se face to face potkáš s dalšími členy marketingového týmu (abychom zjistili, jestli jsou tam vzájemné sympatie) a dostaneš domácí úkol (rozpracování jedné z plánovaných kampaní)
  • V posledním kole se osobně potkáš s CEO a Předsedou představenstva Driveramy

Nástup:

Leden-Únor 2022

Informace o pozici

Společnost
Driverama Holdings a.s.
Adresa
Dopraváků 874/15, Praha – Čimice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Marketing, Marketingový ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Driverama Holdings a.s., Ivana Ivaničová
+420 702 131 207
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.