Dr.Max is the leading pharmacy chain in Central Europe. In every country where we are active, Dr.Max is dedicated to improving the level of health care available by guaranteeing access to a broad assortment of medicines and pharmacy services. Pharmacies are currently present in 6 countries (Czech Republic, Slovakia, Poland, Romania, Serbia, Italy) with great expansion plans across Europe for the near future.

IT helpdesk se zaměřením na eCommerce

Jsme DrMAX - největší síť lékáren v České republice, která zároveň provozuje eShop s více než miliónem elektronických objednávek za rok. Pro mezinárodní IT platformu hledáme vhodného kolegu na pozici IT helpdesk se zaměřením na eCommerce.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

poskytovat první úroveň podpory lokálním uživatelům
budete pravou rukou CallCentra do světa IT
sledovat, monitorovat a upravovat nastavení systému tak, aby vyhovoval interním i externím uživatelům
řešit nejrůznější vylepšení a problémy IT platformy
komunikovat v technické angličtině s dodavateli IT na řešení změn a bugů systému
reportovat technické incidenty a jejich průběh
poskytovat podporu při implementaci nových procesů a aplikací
spolupodílet se na vytváření stabilního a efektivního IT prostředí

CO VÁM NA NABÍZÍME:

zázemí stabilní společnosti s klíčovým postavením na trhu
zajímavou a odpovědnou pracovní pozici s velkou mírou samostatnosti
přátelský a podporující pracovní tým
služební notebook a telefon
odpovídající finanční ohodnocení
širokou nabídku firemních benefitů
moderní pracoviště v centru Brna (Titánium)

KOHO HLEDÁME:

SŠ/VŠ vzdělání technického směru
přehled v oblasti IT
zkušenosti s administrátorskou prací v IT systému
pokročilá znalost Windows
zkušenosti se systémy Confluence a JIRA výhodou
základní znalost AJ
iniciativní přístup, samostatnost, spolehlivost

Datum nástupu dohodou

Pokud Vás pozice zaujala a Vaše zkušenosti odpovídají zadaným požadavkům, budeme rádi, když na náš inzerát odpovíte a zašlete nám svůj životopis.


Informace o pozici

Společnost
Dr.Max
Adresa
Nové sady 996/25, Brno – Staré Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel