DoDo je k nezastavení - rosteme každým rokem v ČR i v zahraničí. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Druhým rokem v řadě jsme se umístili v top 5 Deloitte Technology Fast 50 – žebříčku nejrychleji rostoucích technologických společností ve střední Evropě. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.

K podpoře současného růstu hledáme do našeho Sales týmu novou posilu na pozici Key Account Manager CZ&SK. Budeš primárně zodpovědný za rozvoj obchodních příležitostí u stávajících klientů.

Klíčové zodpovědnosti:

  • Business development u stávajících klientů na základě analýzy dat a potřeb zákazníka
  • Aktivní sales zahrnující vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Tvorba a prezentace nabídek, práce s kalkulacemi a forecastingem
  • Implementace obchodní strategie u zákazníka včetně akčního plánu s cílem zajistit dosažení stanovených obchodních cílů
  • Vyjednávání obchodních podmínek, příprava obchodních smluv
  • Příprava společných marketingových aktivit se stávajícími klienty
  • Reporting výsledků pro stanovené cíle Sales Directorovi CZ/SK

Ideální kandidát splňuje:

  • Minimálně 5 let praxe na pozici Key Account managera nebo Business Development Managera, ideálně z prostředí logistiky, IT či služeb
  • Dynamická osobnost se silnou orientací na výsledek
  • Proaktivní přístup ke klientům, velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • Spolehlivost, zodpovědnost a kvalitní time management
  • Vynikající vyjednávací schopnosti
  • Znalost anglického jazyka na úrovni C1, znalost německého jazyka výhodou
  • Vynikající znalost MS Office - zejména MS Excel a MS PowerPoint

Nabízíme:

  • Stát se součástí rychle expandující progresivní technologické společnosti se skvělým týmem
  • Možnost realizovat své nápady, učit se novým věcem a obohatit svoje zkušenosti
  • Práci, která naplňuje a baví
  • Kurzy a školení ke zlepšení vlastního potenciálu
  • Služební automobil, notebook a telefon
  • Firemní benefity, firemní akce, teambuildingy
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

Informace o pozici

Společnost
DoDo Czech s.r.o.
Adresa
Pernerova 702/39, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Služby, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

DoDo Czech s.r.o., Nela Doróková