DoDo je k nezastavení, rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Maďarsko, Bulharsko). Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.

K podpoře současného růstu hledáme do našeho týmu novou posilu na pozici International HR Business Partner. Postaráš se o naše zahraniční pobočky, pomůžeš s rozjezdem v nových zemích. Pomůžeš našemu expanznímu týmu s řešením HR otázek v zahraničí, zastřešíš nábor zahraničních back office pozic a v neposlední řádně budeš úzce spolupracovat členy HR týmu. Nejsme korporát, a proto ti necháme velkou volnost pro realizaci tvých nápadů – tvá iniciativa bude plně vítána.

Jaká bude Tvoje pracovní náplň:

  • Nábor back office pozic pro naše zahraniční pobočky (nové i stávající)
  • Monitoring náboru kurýrů v zahraničí ve spolupráci s lokální HR BP a marketingem
  • Koordinace onboardingu a vytvoření plánu zaškolení nováčků na zahraničních pobočkách
  • Poskytuješ poradenství a podporu ve všech HR otázkách při expanzi do nových zemí (zmapování lokální legislativy a nastavení spolupráce s externí mzdovou účtárnou, právní kanceláří atd.)
  • Zastřešíš HR agendu pro země, kde dosud není lokální HR člověk (od přípravy podkladů pro mzdy, po HR administrativu, nábor….)
  • Systematicky komunikuješ s manažery v jednotlivých zemích všech HR otázkách a přinášíš komplexní řešení HR témat
  • Zajišťuješ dodržování HR politiky společnosti a odpovídáš za dodržování pracovně-právní legislativy
  • Analyzuješ podněty ze strany managementu a navrhuješ příslušná opatření
  • Podílíš se na vytváření a rozvíjení firemní kultury společnosti
  • Reporting

Čím nás zaujmeš?

  • Máš alespoň 3 roky zkušeností na pozici na pozici HR specialist nebo HR generalist a chuť se posunout někam dál. Ideálně z prostředí logistiky, výroby, retailu.
  • Umíš se rychle orientovat v zákoníku práce a nebojíš si dohledávat věci
  • Linked In je tvůj kamarád a aktivní oslovování kandidátů tě baví
  • Vlastníš řidičský průkaz a nebojíš se ho použít
  • Jsi dotahovač a máš smysl pro detail
  • Jsi pozitivně naladěný člověk, který se nikdy nevzdává
  • Chceš být pro kolegy parťák, který je posouvá dál a není pro ně "jen" podpora
  • Jde ti o to, aby tvá práce dávala smysl a měl/a jsi za sebou reálné výsledky
  • MS Office je tvůj přítel a umíš si s ním poradit
  • Domluvíš se anglicky a pokud umíš i němčinu, bude pro tebe komunikace snadnější

Co Ti nabízíme:

  • Být součástí týmu DoDo
  • Možnost naučit se něco nového a posunout se dál
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home-office
  • Práce z naší nové kanceláře v Praze – Karlíně (poblíž metra Křižíkova).
  • 20 dní dovolené + 5 free days (volno k jakémukoli využití).
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

Informace o pozici

Společnost
DoDo Czech s.r.o.
Adresa
Pernerova 702/39, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá), Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Personalistika a HR, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

DoDo Czech s.r.o., Jana Kušková