DoDo je k nezastavení! 🚀 Rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí a máme velké plány. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.

Čeká tě spolupráce na vývoji logistické platformy GAIA, kterou denně využívá více než tisíc našich kurýrů. Tato platforma pokrývá nejen samotnou logistiku, ale i finanční procesy, automatizuje správu autoparku, kontroluje chování řidičů apod. Stavíme ji primárně pro DoDo, ale stavíme jí tak, aby jí mohl použít kdokoliv, kdo potřebuje řešit rozvoz.

Na čem budeš pracovat:

  • Tvojí primární náplní práce bude odbavování dotazů a připomínek uživatelů naší logistické platformy GAIA, ať už telefonicky, e-mailem, po Slacku, …
  • Čeká tě prověřování a řešení problémů a požadavků klientů v systému pro správu požadavků.
  • Budeš podporou při zavádění nových features do praxe a podporou partnerů při integraci s naším systémem.
  • Občas si budeš muset poradit a zjistit si informace od kolegů a nově zjištěné informace dokumentovat. S tím souvisí psaní uživatelské dokumentace v ČJ a AJ.
  • Support nám jede 24/7, budeš se střídat s kolegy v pracovní pohotovosti.

Něco více o nás:

  • Naši celofiremní strategii řídíme pomocí OKRs. Každý jednotlivec tak ví, jaké jsou naše cíle a kam směřujeme.
  • Naše řízení a rozhodování je založeno na datech, sběr těch správných dat a jejich analýza je jedna z našich hlavních priorit.
  • Pracujeme agilně ve dvoutýdenních sprintech, máme retrospektivy, společné plánování, denní stand-upy.
  • Jsme Gold partnerem Microsoftu, systémy provozujeme v Azure.
  • V budoucnu se chceme více a více zaměřovat na oblast machine learning a AI.

Tvůj profil:

  • Pohotové reakce jsou tvojí předností.
  • Dobrý písemný i mluvený projev (česky a ideálně anglicky, další nebo jiné jazyky výhodou, např. němčina).
  • K problémům přistupuješ zodpovědně a samostatně (zvládneš si otestovat jednoduché problémy, dohledat si informace od kolegů, …)
  • Jsi zodpovědný, organizovaný, komunikativní, a hlavně trpělivý. 😊
  • Tvojí výhodou bude povědomí o moderních technologiích a zájem o ně.
  • Zkušenosti na obdobné pozici (helpdesk, IT support, ...) jsou vítány.

Co ti nabízíme:

  • Práci na dlouhodobém projektu ve stabilním vývojovém týmu.
  • Možnost práce z naší nové kanceláře v Praze – Karlíně (poblíž metra Křižíkova)
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home-office nebo se můžeme domluvit na remote spolupráci
  • 20 dní dovolené + 5 free days (volno k jakémukoli využití)
  • Možnost neustálého rozvoje – na interních a externích školeních, konferencích, MS workshopech, ...

Informace o pozici

Společnost
DoDo Czech s.r.o.
Adresa
Pernerova 702/39, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


DoDo Czech s.r.o., Václav Petrus