Jsme váš cloud.

DataSpring je součástí skupiny AUTOCONT a.s., konkrétně tvoříme jednotku Enterprise Cloud Provider věnující se poskytování profesionálních cloudových a infrastrukturních služeb. Společně pak DataSpring i AUTOCONT spadají pod největší českou IT skupinu ARICOMA group, jejíž vlastníkem je finanční skupina KKCG Karla Komárka.

Jako první v ČR spouštíme pleAzure Stack - zcela automatizované cloudové prostředí provozované z našeho Tier III datového centra DataSpring v ČR na platformě Microsoft Azure Stack.

www.dataspring.cz

ICT Help Desk Specialist (interní IT)

Proč je tato pozice pro nás důležitá?

Hledáme posilu, která se společně se zbytkem týmu Help Desku postará o to, aby naši lidé měli k dispozici veškerý HW, který ke své práci potřebují, a všechno technické vybavení jim fungovalo, jak má.

O co přesně se budeš starat?

  • Technická podpora koncových uživatelů (zaměstnanci)
  • Řešení požadavků zadaných v interním systému
  • Příprava a instalace HW pro nové pracovníky
  • Nastavení a kontrola funkčnosti multifunkčních tiskových zařízení
  • Účast na zavádění nových systémů
  • Optimalizace interních IT procesů

Jaké máme požadavky na nového kolegu?

  • SŠ vzdělání (ideálně technického směru)
  • Všeobecná technická znalost IT služeb
  • Proaktivní přístup a odpovědné chování
  • Ochota komunikovat s uživateli různými kanály (telefon, mail i osobně), samostatnost
  • Důslednost a pečlivost při zpracování jednotlivých ticketů
  • Středně pokročilá znalost AJ

Co dále uvítáme, ale nutně nevyžadujeme?

  • Praxe na pozici ICT Help Desk Specialist nebo jí podobné
  • Přehled o trendech, nových výrobcích a technologiích na trhu, nadšení pro techniku
  • Chuť pracovat v profesionálním a výsledkově orientovaném prostředí

Co ti můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné finanční skupiny KKCG, respektive ARICOMA Group - největší české IT skupiny
  • Rozvoj a kariérní růst (směrem na L2 Administrátora v oblatsech Windows/Open Systems)
  • Svoboda - necháváme naše lidi samostatně pracovat na projektech
  • Stabilní lidský desetičlenný tým (z toho oddělení Help Desku čítá 5 členů)
  • Práci na zajímavých projektech - tým zastřešuje pokrytí interních IT služeb v rámci nového kancelářského a obchodního sídla KKCG Bořislavka

Informace o pozici

Společnost
DataSpring s.r.o.
Adresa
Vinohradská 1511/230, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Nadstandardní lékařská péče, Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Závodní stravování
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku, Technik HW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.