CzechInvest, agentura pro podporu podnikání a investic je státní příspěvková organizace podřízena Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR, založena v roce 1992.

Agentura CzechInvest hledá po celém světě vhodné příležitosti k podpoře české ekonomiky a přílivu investic na naše území. Jsme tým profesionálů, kteří jsou na svou práci hrdí, a kteří chtějí propagovat Českou republiku jako vhodné místo pro investice.

Agentura CzechInvest díky svému regionálnímu, centrálnímu a mezinárodnímu působení zajišťuje komplexní služby pro své klienty. Stále více se zaměřujeme na vysoce technologické a inovativní projekty, abychom zvýšili technologickou úroveň České republiky.

Ředitel/ka Divize vnitřních služeb

Hledáme manažera/ku s energií, s logickým a koncepčním uvažováním, s chutí věci měnit a vylepšovat a s odhodláním své nápady realizovat i přes případné překážky. Hledáme projektový přístup – nejen dozorování a "poradenství", ale i hands-on řešení vlastních úkolů. Podmínkou je dokončené VŠ vzdělání a dobrá orientace v oblasti práva, ekonomiky IT a facility managementu. Staňte se součástí týmu CzechInvest a pojďte s námi posunout Českou republiku o krok dál!

Divize vnitřních služeb komplexně zajišťuje provozní potřeby CI. Plní úkoly v oblasti finančního plánování, rozpočtování a finančního hospodaření. Poskytuje právní služby pro interní potřeby organizace. Poskytuje podporu pracovníkům jako koncovým uživatelům v oblasti ICT. Zajišťuje činnosti v oblasti technickohospodářské správy, poskytuje jiné služby související s vnitřním chodem organizace, zejména v rámci resortního centrálního nákupu atp.
 

Jaká je náplň práce?

  • vedení manažerského týmu 4 ředitelů odboru a s tím související rozšiřování jejich kompetencí na základě stanovení cílů, rozvojových potřeb a školení apod.
  • odpovědnost za zajištění bezproblémového a hospodárného chodu agentury, za kompletní zajištění interních služeb v oblasti právní, ekonomické, informačních technologií a facility managementu, v souladu s platnou legislativou
  • účast při rozhodování na strategických aktivitách CI (člen vedení organizace)
  • vytváření strategie divize a ročního plánu činností s odpovědností za jejich realizaci, plánování efektivního využití finančních prostředků v rámci stanoveného divizního rozpočtu
  • řízení, koordinace a kontrola činnosti svěřené divize, podílet se na řešení veškerých provozních záležitostí, reflektování potřeb interního klienta, zlepšování a zavádění nových procesů/projektů/služeb
  • reporting směrem k vedení, účast na pravidelných poradách vedení
  • spolupráce s kolegy a kolegyněmi napříč celou agenturou, podílení se na životním cyklu pracovníků divize, (nábor, adaptace, pracovní cíle, rozvoj; motivace apod.)

Co je potřeba?

  • VŠ, ideálně ekonomického či obdobného směru
  • pokročilé manažerské dovednosti (min. 2 roky zkušeností na manažerské pozici)
  • dobrá orientace v oblasti práva, finančního řízení, IT a facility managementu
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost, proaktivita, proklientský přístup, odolnost vůči stresu
  • AJ znalost (C1), další jazyky výhodou
  • uživatelské znalosti balíčku MS Office
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz
  • předchozí zkušenost z obdobné pozice (výhodou)


Co můžeme nabídnout?

  • velice zajímavou práci v nestandardním pracovním prostředí v týmu nadšených kolegů
  • pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem navazující dlouhodobé spolupráce
  • možnost občasné práce z domova a částečně pružnou pracovní dobu
  • možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na startupových akcích nebo dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
  • 5 týdnů dovolené a sick days
  • systém benefitů (stravenky v hodnotě 120 Kč, notebook, telefon, příspěvek na Multisport až 500 Kč aj.)


Další informace:

  • nástup ihned, popř. dle dohody
  • v případě zájmu oceníme, pokud nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopise

Informace o pozici

Společnost
CzechInvest
Adresa
Štěpánská 567/15, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Státní a veřejná správa, Vrcholový management, Zákaznický servis, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Vedoucí odboru/oddělení, Provozní ředitel/manažer, Ředitel
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel