Jsme CTS TRADE IT!

Dodáváme moderní SW řešení, které bankám pomáhá ve zprostředkování investic pro své zákazníky. V současnosti naše řešení užívají přední bankovní instituce (např. Česká a Slovenská spořitelna – Erste Bank Group, Citibank, UniCredit Bank, Raiffeisenbank, ČSOB a další) a denně přes něj protečou transakce za stovky miliónů korun. Dále se nově věnujeme vývoji na zakázku v oblasti investic.

Jsme moderní fintech, který se nebojí nových technologií a zároveň je umíme skloubit i s těmi osvědčenými.

Je nás lehce přes 60 a máme skvělý tým. ‍‍

Pošlete CV, přijďte na kávu a poznejte nás!

Back Office Specialist

Co Tě u nás čeká?

Tvá práce bude velmi rozmanitá a rozhodně se u nás nebudeš nudit! 😊

👉 Budeš mít zodpovědnost za:

  • Provoz recepce
  • Back office management – spolupráce na zajištění fungování kanceláře a komunikace s dodavateli služeb apod.
  • Přípravu firemních akcí
  • Správu vozového parku společnosti
  • Asistenci managementu společnosti– administrativní činnosti
  • Evidenci účetních dokladů

Mimo to se budeš podílet na synchronizaci interních supportních aplikací (střídání služeb 8:00 – 16:30; 9:00 – 17:30). Na této práci závisí kvalita našich poskytovaných služeb, a proto je pro nás důležitá pečlivost a spolehlivost. Ta obnáší pak zejména:

  • sledování mailových upozornění z informačních systémů pro správu požadavků/chyb
  • manuální přepis nových chyb a komentářů do interního informačního systému
  • každodenní kontroly a synchronizace stavu chyb a požadavků v dotčených systémech
  • komunikaci s interním týmem a týmem zákazníka v případě nejasností
  • statistické vyhodnocování supportního procesu

👉 Co potřebujeme od Tebe?

Je pro nás důležité, abys byl/a týmový hráč, který je zodpovědný, dá se na něj spolehnout a rád se učí novým věcem. Dále pak potřebujeme:

  • min. SŠ vzdelání s maturitou
  • samostatnost a flexibilitu
  • výborné komunikační schopnosti
  • proaktivní přístup
  • uživatelskou znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

👉 A co Ti nabízíme?

  • Fair přístup a skvělý tým, kde se všichni známe a tykáme si, protože je nás jen lehce přes 60!
  • Skvělou lokalitu přímo na stanici metru Budějovická
  • Moderní kanceláře s bezva výhledem, relax místností, fotbálkem a dobrou kávou
  • A širokou škálu dalších firemních benefitů (Cafeteria, Multisport karta, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní a životní připojištění, možnost připojit se k firemnímu tarifu, pravidelnou a plně hrazenou výuku angličtiny, 5 týdnů dovolené, sick days a další)

Více o nás najdeš na: https://www.cts-tradeit.cz/

Pokud Tě pozice zaujala, neváhej mě prosím kontaktovat skrze tlačítko "OPOVĚDĚT" a zaslat svůj životopis. Ráda Ti poté zavolám a probereme spolu další detaily! 😉

Informace o pozici

Společnost
CTS TRADE IT a.s.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


CTS TRADE IT a.s., Jana Rysková
+420 778 767 930