Jsme česká developerská skupina CRESTYL a jsme TOP lídrem trhu v budování víceúčelových projektů – rezidenčních, obchodních i kancelářských nemovitostí. Chuť vytvářet stále něco nového, inovativního a podílet se na vzniku zcela nových městských čtvrtí je to, co spojuje více než 100 skvělých lidí, pracujících v naší společnosti.

Specialista/tka klientské péče

Jsme středně velká společnost, která si zakládá na otevřeném, přátelském a svobodném pracovním prostředí. Při práci vyznáváme vysokou míru samostatnosti a také zodpovědnosti, kterou u nových lidí vyhledáváme.

Do našeho nově vznikajícího týmu klientské péče, hledáme novou posilu, doplnění týmu, na pozici Specialista/tka klientské péče. Jedná se o práci komunikativní, zaměřenou na kontakt s našimi zákazníky, ale také na práci s klientským webovým portálem. Hledáme novou kolegyni / nového kolegu s vysokou mírou dobrých komunikačních schopností (mluvený i psaný projev), se zodpovědným a samostatným přístupem k práci. Podmínkou je komunikativní znalost AJ, mezi naše zákazníky patří i cizojazyčná klientela a proto je nutné sem tam vyřídit nějaký hovor nebo email v angličtině. Dostačující je úroveň B1.

Nabízíme hlavní pracovní úvazek se smlouvou na dobu neurčitou. Nástup ideálně ihned, případně dohodou.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • péče o stávající klienty, administrativa klientského portálu (aktualizace, nahrávání dokumentů, správa dat)
  • telefonická komunikace s klienty, zodpovídání příchozích hovorů na klientskou linku;
  • zpracování dotazů klientů z klientského portálu, zodpovídání emailové komunikace;
  • kontrola veřejných reviews a odpovědí;
  • zodpovídání dotazů na sociálních sítích;
  • pomoc s rozvojem klientského portálu a klientských procesů napříč společností;
  • spolupráce s oddělením Sales a Development;
  • spolupráce s kolegy napříč společností na zajímavých projektech.

Jaké zkušeností a dovednosti vítáme?

  • lehce pokročilá znalost MS Office;
  • předchozí zkušenost v zákaznické péči výhodou;
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovní B1 (ochota komunikovat se zahraničními klienty)
  • pozitivní přístup k řešení problémů;
  • pro-klientský přístup;
  • zodpovědnost a trpělivost při řešení komplikovaných situací.

Co Vám chceme nabídnout?

  • zajímavou a různorodou práci ve stabilní české developerské společnosti;
  • spousty odborných zkušeností v rámci sdílení firemního know-how;
  • přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti;
  • další vzdělávání v oboru, odborná školení dle individuálních požadavků;
  • podporujeme občasnou práci z domova - po úspěšném zaškolení na pozici;
  • příjemné a moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností na stanici metra B - Palmovka;
  • páteční pracovní doba do 13:00 hod.;
  • 20 dní dovolené + 5 sick days navíc;
  • další zajímavé benefity: jazykové vzdělávání, moderní stravenky, Flexipasy / Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva, ovoce a sladkosti na pracovišti (notebook a mobilní telefon nebereme jako benefity, ale jako pracovní nástroje, které jsou samozřejmostí).

Pro většinu z nás je ovšem největším benefitem naše firemní kultura a přátelská atmosféra, kterou okamžitě ucítíte.

Informace o pozici

Společnost
CRESTYL real estate, s.r.o.
Adresa
Boudníkova 2506/1, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

CRESTYL real estate, s.r.o., Iveta Irlbeková