CRESTYL real estate, s.r.o.
Jak se nám daří?
Proč k nám?
Crestyl se zavázal k tomu, že bude vytvářet dlouhodobě udržitelné lokality a adresy, že bude vytvářet nové městské čtvrti v nejlepší možné kvalitě. Jsme si jisti, že žádný z našich zaměstnanců nebude nikdy pracovat na úkor kvality, ať už se jedná o design, stavbu nebo prodej.
Zaměstnanci skupiny Crestyl jsou sice hlavně odborníky ve svých oborech, k developerskému procesu však přistupují celistvě. Rozumí každému kroku developmentu a znají rizika. Přistupují k nim přímo a proaktivně. Všichni zaměstnanci si uvědomují dopad svých rozhodnutí. Kolegové a partneři se na ně mohou absolutně spolehnout, ke všem chovají maximální respekt. Jsou otevření, tvrdě pracují, váží si našich produktů i jeden druhého navzájem. Jednají profesionálně jak v rámci společnosti, tak i s externími partnery.
A nezapomínají, že by je práce taky měla hlavně bavit!
Ve skupině Crestyl jsme hnáni touhou inovovat. Inovaci hledáme všude – v designu, materiálech, procesech, řízení nákladů, marketingu i jinde. Inovace a spolehlivost jsou znakem jedničky na trhu, a tou také jsme!
Jak pracujeme?

Zakladatel Crestylu
Omar Koleilat je spoluzakladatelem skupiny CRESTYL. Vytváří celkovou strategii společnosti, její směr a vizi. Přináší cenné kontakty, spojuje Crestyl s novými partnery a investory. Omar je česko-libanonského původu. Je hybatelem, inspirativní a vůdčí osobností Crestylu. Je vždy bezprostřední.

Společná práce i odpočinek
Naše coworkingové centrum je moderní, světlý a přátelský prostor, kde můžete zalézt do kouta a v klidu pracovat, nebo společně s kolegy zajít na kávu či oběd. Někdy se zde pořádají společné snídaně nebo prezentace o novinkách v Crestylu.

Pracovní prostor je IN
Naše kanceláře jsou umístěny v kampusu DOCK v Praze Libni. Máme k dispozici více jak 2000 m2 plochy s překrásným výhledem na řeku, čluny a kavárny. Sedíme kousek od metra Palmovka.
Co dáváme zaměstnancům navíc
Sick day
Zaměstnancům poskytujeme 5 sick days na rok. Ať už jej využijí na nemoc, zotavení po nemoci nebo na odpočinek. Každý musí odpočívat!
Home office
Podporujeme práci odjinud, důležité je nadšení pro práci a zodpovědnost, ne odkud pracujete. Kombinace práce z kanceláří a odjinud, je běžnou součástí práce v Crestylu.
Seberealizace
V Crestylu vyznáváme svobodu v práci, prostor pro nové nápady, myšlenky a tedy seberealizaci. Dotáhnout úkol již musíte sami. Skvělých výsledků si umíme vážit.
Roční bonus
Za odvedenou standardní i nadstandardní práci odměňujeme naše zaměstnance ročním bonusem, který odráží ekonomický výsledek Crestylu a hodnocení zaměstnance.
Inovativní prostředí
Přátelská, neformální a otevřená kultura je to, co nás spojuje. Nikoho s novou myšlenkou nevyhodíme, naopak, každého rádi vyslechneme a v jeho nápadech podpoříme.
Jazykové kurzy
Využít můžete AJ kurzy přímo na pracovišti, v mini skupinkách, v rámci pracovní doby. Výuka probíhá prezenčně i vzdáleně.
Růst společnosti
Budete součástí stabilní developerské společnosti, která vytváří zcela nové městské čtvrti včetně zeleně a parků. Každý rok rosteme a připravujeme nové projekty.
IT vychytávky
Sledujeme IT novinky a pokud nám to dává smysl, odpovídá to pozici a povaze práce zaměstnance, rádi dovybavíme jeho pracovní stůl vychytávkami jako jsou dotykový displej notebooku, tablet, ohebná klávesnice aj.
Odpočinek
Využívat můžete pohodlí coworkingového centra a občerstvení na pracovišti, k dispozici vám je několik druhů výborné kávy.
Naše projekty, pracovat na nich můžete i Vy
Koho hledáme?
S kým budete mít možnost spolupracovat?

Pracuji na vzniku nového oddělení klientské péče a mohu se podílet na utváření procesů a především na definování přístupu k našim klientům.

Crestyl, jako multifunkční developer, ušel veliký kus cesty, posunul se mezi TOP v oboru, a já jsem rád, že jsem jeho součástí.

Baví mě Crestyl a baví mě práce s lidmi v Crestylu. Mou prací je pomáhat zaměstnancům Crestylu, aby byli ve své práci spokojeni a aby měli možnost využít inspirativní prostředí zaměstnavatele na max.
Průběh výběrového řízení
Pohovor s People Managerem
Ideálně osobní setkání v kancelářích Crestylu, které si s Vámi telefonicky domluví People Manager. Důležitá je pro nás osobnost nováčka, tak aby zapadl do týmu a byl v naší společnosti spokojený a úspěšný. Z tohoto důvodu preferujeme osobní schůzku s personalistou.
Pohovor s vedoucím týmu
Někdy již na prvním setkání, častěji však na druhé schůzce, budete mít možnost seznámit se s vedoucím týmu. Váš potenciální nadřízený Vám ochotně popíše pracovní pozici a způsob, jak tým funguje. Současně si s Vámi pohovoří na téma konkrétního příkladu z praxe. Pokud to situace umožní, budete mít možnost prohlédnout si naše zázemí a prostory v DOCK.
Pracovní nabídka
V případě oboustranného zájmu o spolupráci Vám People Manager zavolá a připraví pro Vás osobní pracovní nabídku, kterou obdržíte do svého soukromého emailu. Pokud pracovní nabídku od Crestylu přijmete, je to již jen otázka doladění termínu nástupu na palubu.
Onboarding
Až do data Vašeho nástupu do Crestylu, Vás People Manager provede krok za krokem přípravou na nástup a stejně tak pro nováčky připravuje na první úvodní den onboarding školení, které Vás seznámí s Crestyl prostředím. Těšíme se na Vás! :)