Commerzbank je na českém trhu od roku 1992, kdy otevřela pobočku v Praze. V roce 1998 otevřela kancelář v Brně. Díky naší dlouholeté působnosti na českém trhu velmi dobře známe jeho specifika a právní prostředí. Spolu s naší odborností a znalostmi v oblasti řízení financí dáváme naše know-how k dispozici nejen německým firmám, které podnikají v České republice, ale také českým firmám, které mají vazbu na Německo. Zároveň poskytujeme služby i tuzemským středně velkým a velkým firmám. Jsme jejich strategickým partnerem pro mezinárodní i tuzemské aktivity.

Výpomoc v oddělení Human Resources

Náplň práce

  • příprava smluv a jiných dokumentů
  • zadávání údajů do systému
  • administrativní výpomoc v oddělení
  • participace na HR projektech

Požadavky

  • práce na částečný úvazek podle dohody (přibl. 20 hodin týdně)
  • student/ka VŠ (oblast lidských zdrojů vítána)
  • dobrá znalost AJ nutná, alespoň mírně pokročilá znalost německého jazyka výhodou
  • systematičnost, pečlivost, spolehlivost

Nabízíme

  • propojení teorie a praxe v základních HR procesech
  • pěkné prostředí v centru Prahy
  • zajímavou práci v oddělení Human Resources
  • ohodnocení 160 Kč/ hod
  • příspěvek na stravování, dny dovolené
  • předpokládaný nástup od 1.7.2021

Chcete se zapojit do práce na oddělení HR? Zjistit, co všechno taková práce obnáší? A přitom poskytnout podporu a pomoci s prací našemu týmu? Pošlete nám své CV, ideálně v angličtině.

Informace o pozici

Společnost
COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha
Adresa
Jugoslávská 934/1, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Personalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha, Alice Stejskalová