Člověk v tísni, o. p. s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

Administrátor/ka programu Varianty

Vizí vzdělávacího programu Varianty je škola otevřená všem dětem, která vede žáky a studenty k porozumění souvislostem. Nabízíme jednorázové i dlouhodobé kurzy pro pedagogy, prezenční i formou webinářů, poskytujeme dlouhodobou metodologickou podporu a poradenství, vytváříme metodické a výukové materiály. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se přidá k našemu týmu a bude pomáhat ostatním kolegyním a kolegům s administrativou a logistikou našich aktivit.

Úvazek: 0,5 na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
Nástup: říjen 2021 (nebo dle domluvy)
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástupní plat: 25 000 – 27 000 Kč hrubého měsíčně (při plném úvazku) dle zkušeností

Co bude náplní Vaší práce:

  • Administrativní a logistická podpora projektů, seminářů, webinářů, konferencí a dalších akcí (příprava podkladů k monitorovacím zprávám, akreditacím kurzů, certifikátům; zpracování zápisů a evaluačních formulářů; archivace materiálů, apod.);
  • správa databází kontaktů účastníků našich akcí;
  • provoz kanceláře, spolupráce s centrálním provozním oddělením organizace;
  • koordinace dílčích akcí dle potřeb projektů.

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání a zájem o administrativní typ činnosti;
  • ochota pracovat s digitálními databázemi organizace;
  • schopnost práce v týmu i samostatně;
  • odpovědnost, spolehlivost, iniciativnost při řešení úkolů;
  • dobré organizační a komunikační dovednosti;
  • výborná znalost češtiny podmínkou a angličtina na komunikativní úrovni výhodou;
  • uvítáme zkušenosti na obdobné pozici nebo aktivní řidiče/ky, co se nebojí řídit po Praze.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR;
  • skvělé zkušené kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní;
  • prostředí, kde se budete mít stále co učit a kde je možnost uplatnit svou kreativitu, přicházet s novými nápady;
  • mzdové ohodnocení v rozsahu 25 000 – 27 000 hrubého / měsíc (při plném úvazku), dle Vašich zkušeností; 
  • zázemí příjemné, neformální kanceláře v centru Prahy, ale i možnost částečné home office; 
  • 25 dnů dovolené;
  • možnosti dalšího vzdělávání;
  • flexibilní pracovní dobu dle preferencí zaměstnance (uvítáme studující či rodiče vracející se na trh práce);
  • dětský klub (školku) pro děti zaměstnanců v přízemí, kávovar s kávou od Mamacoffee ve čtvrtém patře pro všechny. 

Jak se přihlásit?

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis a motivační dopis.

Budeme se těšit na Vaše reakce! :-)

POZOR: Přihlášení má dvě fáze. Nejprve vyplníte na tomto portálu jméno, příjmení a e-mail a následně budete přesměrováni do hlavního přihlašovacího formuláře.

Informace o pozici

Společnost
Člověk v tísni, o.p.s.
Adresa
Šafaříkova 635/24, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 14 500 – 16 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Vzdělávání a školství, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Project Administrator
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Člověk v tísni, o.p.s., Eliška Kocianová