Člověk v tísni, o. p. s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

Administrativní podpora misí v regionu Asie

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2020 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 20 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici administrativní podpory pro region Asie.

Typ pozice: plný úvazek
Nástup: co nejdříve
Smlouva: Na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2 (po dobu lockdownu možnost práce z home office)

Vaše role:

Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Jako administrativní pracovník budete součástí a podporou pražského HQ týmu pro Asii. Spolupracovat budete také s HR oddělením, IT oddělením a oddělením logistiky. Vašim hlavním úkolem bude personální a logistická podpora zaměstnanců vyjíždějících na mise, včetně zpracování dokumentů při nástupu i odchodu zaměstnance, kontroly mzdových podkladů (dovolené, měsíční faktury apod.), zajišťování víz, letenek, ubytování a koordinace cest zahraničních kolegů. Administrativní podpora našich zahraničních programů dále zahrnuje přípravu a ověřování plných mocí, zajišťování podpisů, komunikaci s veřejnými orgány (úřady, ambasády) a asistenci s organizací týmových schůzek. Budete se také podílet na aktualizaci interních databází a archivů a přípravě dokumentů při auditech. Součástí této pozice nejsou výjezdy do zahraničí.

Hledáme někoho, koho baví podpůrné a mezioborové funkce a koho tato pracovní pozice bude naplňovat v dlouhodobém měřítku. Pozice je vhodná pro samostatné a pečlivé kandidáty s kladným vztahem k administrativě, kteří zároveň rádi komunikují a nezaleknou se dynamické povahy práce v humanitární organizaci, která vyžaduje vysokou flexibilitu.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Zkušenost s administrativní pozicí (výhodou je i zkušenost s administrací v oblastech HR, logistika, Customer service)
  • Výbornou znalost angličtiny a češtiny
  • Zkušenosti s prací v mezinárodním kolektivu
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
  • Pečlivost
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně a flexibilně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí a mění
  • Schopnost prioritizovat a souběžně řešit různorodá zadání
  • Znalost nástrojů Microsoft, speciálně Excel

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
  • Práce v mezinárodním týmu
  • Nástupní plat 29 – 30 000 Kč za měsíc (hrubý plat), podle platových tabulek organizace
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Mateřskou školku v přízemí sídla pro děti zaměstnanců
  • Dog friendly office
  • Multisport kartu
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
  • 25 dní placené dovolené
  • Možnost občasného home office, flexibilní pracovní doba
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme

Jak se přihlásit:

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu v angličtině přes náš přihlašovací formulář, který naleznete zde: https://apply.workable.com/people-in-need-2/j/A9EFA2F16E/apply/ (jiná forma přihlášky nebude akceptována). Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).

Informace o pozici

Společnost
Člověk v tísni, o.p.s.
Adresa
Šafaříkova 635/24, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace