What is it all about?

  • Delivery to one of major banking clients worldwide
  • Multicultural and multinational distributed environment
  • Continuous experience and responsibility growth
  • Provision of Service Desk / Support Desk Activities
  • Change request creation, reviews, approvals, management of service requests and incidents
  • Regular Reporting and Data Analysis
  • Direct communication with the client in form of routing and management of client’s hotline requests, management of requests incoming via shared inbox
  • Daily load assistance in area of service management tasks’ coordination related to SAP Basis workload, task and incident distribution to team members
  • Solving problems and operational issues

What we need from you?

  • Knowledge of ITIL processes
  • Proficient knowledge of Incident and Change management areas
  • Preferably 3+ years of proven Service Desk experience
  • Professional communication with end users on daily basis
  • Proactive coordination skills
  • Experience with Dispatching of daily workload
  • Experience with Ticketing systems (eg Service Now, JIRA)
  • MS Office suite, Windows – experience on advanced user level
  • Advanced communication skills in English
  • Willingness to learn
  • Team player
  • Result orientation
  • Customer focus

Nice to have:

  • Knowledge of SAP service workload management
  • Knowledge of SAP Basis service scope
  • Basic communication skills in German

What do we offer?

  • Share purchase programme
  • Participation on CGI profit
  • Cafeteria to support your leisure activities
  • Possibility of international deployments and job rotations
  • 900 CZK per month for Benefit plus programme
  • Multisport card
  • 5 weeks of vacation
  • 3 sickdays
  • Fully paid sick leave (30 days/year)
  • Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
  • and many more!

Informace o pozici

Společnost
CGI CS&EE
Adresa
Londýnské náměstí 881/6, Brno – Štýřice
Technologická 373/4, Ostrava – Pustkovec
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

CGI CS&EE, Martin Blaho
+420 733 167 634