Jsme česká společnost, která vznikla v roce 1991 a máme přes 900 zaměstnanců. Zabýváme se poskytováním komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí, zahradnických a úklidových služeb, dopravě a dalších oblastech.
Property manager - Praha
V současné době hledáme do týmu pozici Property manager, který se orientuje v oblasti správy, provozu a údržby nemovitostí se zaměřením na developerské projekty, s vynikajícími komunikačními schopnostmi a pohotovým přístupem k řešení úkolů. Nehledáme jen lidi s "ohromnou" praxí, rádi Vás potřebné naučíme.
Vaše nová náplň práce
- zajištění a organizace komplexní správy svěřených projektů
- jednání s developery a zhotoviteli
- zajištění dodávek služeb, servisů, revizí a oprav
- jednání s vlastníky, řešení jejich provozních a technických požadavků
- zpracování rozpočtů a kontrola jejich čerpání vč. optimalizace nákladů
- analýza dodavatelských faktur týkajících se provozu budovy
- spolupráce na ročním vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek
- řízení pracovníků údržby, recepce, ostrahy a úklidu
- spolupráce se statutárními orgány klienta vč. vedení jednání těchto orgánů
- koordinace veškerých činností na svěřených projektech
Vaše znalosti a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- znalost technologických zařízení
- orientace v legislativě
- pečlivost, samostatnost,
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- pružnost, flexibilita a proklientský přístup
- jazykové znalosti výhodou
- ŘP sk.B
Je pro nás velmi důležité:
- zkušenosti v oblasti developerských projektů výhodou
Nabízíme vám
- prostor pro seberealizaci a osobní růst
- přátelskou firemní atmosféru
- motivující finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- 1 den narozeninového volna
- volitelný systém benefitů – Cafeteria, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt:
Zaujala Vás uvedená pozice? Chyťte svoji příležitost a nastartujte kariéru u nás. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis.
Informace o pozici
- Společnost
- CENTRA a.s.
- Adresa
- Na Zatlance 1350/13, Praha – Smíchov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Služby, Stavebnictví a reality, Domovník/správce objektu, Project Manager, Facility Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.
Na Zatlance 1350/13, 15000 Praha – Smíchov, Česká republika
+420 724 872 341