Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Jsme 4. největším dodavatelem energií na českém trhu. Více než 1,2 milionu zákazníků v Česku a na Slovensku zásobujeme elektřinou a plynem.

Aktuálně hledáme posilu do dvoučlenného týmu, který poskytuje IT podporu jedné z našich společností ze skupiny Bohemia Energy. Tuto společnost tvoří tři call centra – v Praze, v Plzni a nově vzniká i v Olomouci. Tým nyní rozšiřujeme, abychom mohli rychleji reagovat na požadavky našich interních zákazníků a zároveň abychom dokázali poskytovat podporu po celou pracovní dobu call center, tj. od 8 h do 20 h. Vítáme někoho, kdo preferuje začátek směny v pozdějších dopoledních hodinách (tj. od 11:30 h) a má rád cestování po ČR.

Co budete u nás dělat?

  • Komunikovat s uživateli ICT vybavení prostřednictvím aplikace HelpDesk, emailu, telefonu nebo osobně – tzn. občasné dojíždění do lokalit v Plzni a v Olomouci.
  • Analyzovat a řešit IT problémy u koncových uživatelů podle platných SLA.
  • Spravovat koncová zařízení, včetně mobilních telefonů a tabletů – instalace, konfigurace, údržba, evidence.
  • Spravovat a konfigurovat firemní aplikace.
  • Připravovat manuály pro uživatele a technickou dokumentaci.
  • Zajišťovat servis hardwaru, včetně komunikace s třetími stranami.
  • Hledat nová řešení pro automatizaci systémů a procesů podle pravidel ITIL.
  • Spolupracovat s ostatními týmy v oblasti infrastruktury a aplikační podpory.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte za sebou maturitu technického zaměření.
  • Alespoň 2 roky jste pracovali v IT, ideálně v oblasti IT podpory.
  • Ovládáte správu OS Windows a kancelářských aplikací MS Office, včetně nástrojů pro vzdálenou správu koncových zařízení.
  • Dokážete se v novém IT prostředí rychle zorientovat.
  • Máte základní znalosti správy sítí na bázi protokolu TCP/IP.
  • Umíte IT problémy analyzovat a navrhovat řešení.
  • Úkoly řešíte s proklientským přístupem, samostatně, zodpovědně a pečlivě.
  • Jste ochotní učit se nové věci.
  • Pokud znáte procesy ITIL a nástroje pro vzdálenou správu koncových zařízení (včetně Active Directory), získáte před ostatními uchazeči výhodu.
  • Máte řidičský průkaz skupiny B.

Co Vám za to nabízíme?

  • Šikovní kolegové mají příležitosti pro kariérní růst a rozvoj v dalších oblastech IT (sítě, IT bezpečnost, Windows servery).
  • Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč za den.
  • Každý měsíc vám přispějeme na zážitky všeho druhu, relaxaci, dovolenou, kurzy nebo třeba penzijní spoření – vybírat si budete ze široké nabídky v systému cafeterie.
  • Dotujeme kartu MultiSport – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády.
  • Ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro vás a dalších 5 odběrných míst.
  • Za doporučení nového kolegy dostanete až 16 000 korun.
  • Budete pracovat v moderní budově přímo na metru B – zastávka Kolbenova.
  • Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.

Informace o pozici

Společnost
Bohemia Energy
Adresa
Kolbenova 931/40b, Praha – Vysočany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Bohemia Energy, Adéla Csicsová