Naše společnost Amper Market je součástí energetické skupiny Bohemia Energy, největšího uskupení alternativních dodavatelů energií v České republice a na Slovensku. Zaměřujeme se na dodávky elektřiny a plynu firmám a veřejnému sektoru, tedy zákazníkům segmentu B2B a současně zajišťujeme výkup elektrické energie od decentrálních výrobců – například z bioplynových stanic nebo vodních a solárních elektráren. I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k našim kolegům.

Rozšiřujeme tým obchodníků pro B2B segment, kteří působí v jednotlivých regionech ČR a našim podnikatelským zákazníkům zajišťují veškerý servis v oblasti energií. Poskytují jim komplexní odborné poradenství ohledně nákupu a hospodaření s energiemi, výroby energie pro vlastní spotřebu a prodeje přebytečné energie do sítě. Dále mají na starosti akvizici nových klientů z podnikového a veřejného sektoru, či nákup elektřiny od výrobců z decentrálních zdrojů.

Co budete dělat?

  • Poskytovat komplexní servis a poradenství v oblasti energií (elektřina a plyn) klientům z podnikatelského a veřejného sektoru.
  • Zodpovídat za vlastní akvizici klientů v B2B segmentu.
  • Nakupovat elektřinu od výrobců z decentrálních výrobních zdrojů (bioplynové stanice, kogenerační jednotky, fotovoltaické elektrárny atd.)
  • Zadávat data do interního CRM systému.
  • Komunikovat s kolegy z oddělení back office, kteří Vám budou poskytovat maximální administrativní podporu.

Za co budete odpovídat?

  • za své prodejní výsledky
  • za kvalitu svých služeb v oblasti péče o klienty ze segmentu B2B a výslednou zákaznickou spokojenost
  • za dodržování pravidel etického prodeje a požadovaných standardů kvality spolupráce
  • za rozvoj svých produktových a procesních znalostí a prodejních dovedností

Jak si Vás představujeme?

  • Máte prokazatelnou předchozí praxi v prodeji podnikovému sektoru minimálně 5 let.
  • Spokojenost zákazníka je pro vás prioritou i při plnění náročných plánů.
  • Potřebujete řidičský průkaz skupiny „B“.
  • Ovládáte práci v MS Office a CRM systémech.
  • Umíte s lidmi skvěle komunikovat a srozumitelně jim prezentovat nabídky.
  • Jste odolní vůči stresu, když řešíte nestandardní situace.
  • Jste ochotní pracovat na živnostenský list.
  • Znalost energetiky je pro nás výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Nevyžadujeme znalost cizích jazyků.

A co vám za skvělé výsledky nabízíme?

  • možnost stát se součástí obchodního týmu jednoho z největších dodavatelů elektrické energie pro B2B trh v České republice
  • fixní měsíční odměnu a neomezené provize
  • zaškolení a průběžné doškolování v energetickém oboru a v prodejních dovednostech,
  • maximální podporu pro Vaši obchodní činnosti jak příslušnými informačními systémy, tak specializovanými týmy back office a marketingu, kteří Vám pomohou minimalizovat administrativní činnost
  • unikátní možnost stát se kompetentním odborníkem a profesionálem, kterému naši klienti věří,
  • tým kolegů, kteří vědí, že spolupráce a koordinace ve firmě může působit mnohem více než individualismus

Informace o pozici

Společnost
Bohemia Energy
Adresa
Plzeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby
Zařazeno: Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Bohemia Energy, Kateřina Šubová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.