Ahoj, jsem Klára z HR - > hledám do našeho obchodního týmu dalšího skvělého kolegu/kolegyni se zájmem a orientací v oblasti financí.

Chcete dosáhnout win-win situace při hledání práce a zároveň přemýšlíte jak posunout směr obchodní kariéry ? Je pro Vás důležité rozvíjet svoje obchodní nebo manažerské dovednosti?

Jaký je náš tým a co je pro nás důležité?

➡️ obchodu rozumíme a velmi nás baví
➡️ důležitá je pro nás podpora a sdílení know-how
➡️ zakládáme si na rozvoji a spolupráci
➡️ spojuje nás pro-obchodní myšlení a orientace na výsledek
➡️ jsme přátelský, spolupracující tým otevřený novým výzvám

Obchodní kariéra |Péče o klienty| Pojď do toho s námi

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

Vyznáš se ve finanční džungli, umíš naslouchat potřebám a představám. Budeš se starat o stávající i nové klienty, na osobní schůzce zjistíš jejich potřeby a navrhneš ideální řešení.

Poradíš jim nejen s pojištěním, ale například i kde se vyplatí vzít hypotéku, jak zhodnotit jejich finance nebo kde mohou ušetřit.

Součástí Tvé práce bude také získávání nových klientů.

Nebudeš na to sám/sama, vždy s tebou bude zkušený kolega, který ti rád poradí.

Jak si tě představujeme?

• jsi ambiciózní osobnost s minimálně SŠ vzděláním
• zajímáš se o finanční trh, jeho vývoj a aktuální trendy
• komunikace s lidmi je tvá silná stránka – zajímají tě jejich potřeby a přání
• buduješ a udržuješ dlouhodobé partnerské vztahy s klienty
• chceš posunout a rozvíjet své zkušenosti v obchodě
• umíš mluvit před lidmi i s lidmi

Na co se můžete těšit?

➡️ Atraktivní mzdové ohodnocení, které si sám/sama ovlivníš (fixní složka + pohyblivá složka) + jasně nastavená kritéria pro postup v kariéře

➡️Spolupráce jako OSVČ: plánuješ si svůj čas a schůzky dle sebe

➡️ Důvěra a flexibilita: dostaneš příležitost využít svých dosavadních znalostí a zkušeností. Necháme Ti volnost i v tom, kdy dorazíš do práce, protože máme flexibilní pracovní dobu.

➡️ Vzdělávání: budeš na té správné lodi s profesionály v oboru, budeme tě podporovat, stínovat, posouvat a sdílet naše know-how. Máme propracované systém školení, kde je široký výběr z hard-skills a soft-skills.

➡️ Podpora a vedení: v začátcích i po zapracování s Tebou bude tvůj manažer. Budeš v prostředí, kde Tě každý rád pozná, pomůže a vyslechne.

➡️ Zábava: nejen v práci, ale i po práci legraci - rádi si zasportujeme nebo se potkáme na teambuildingu

Ukážeme ti, že práce v pojišťovně může být rozmanitá a zábavná.
Nejsme jen kolegové, ale také parta přátel která má smysl pro humor a nadšení pro svět financí.

Zaujali jsme tě?

Pokud ano, dej nám o sobě vědět přiložením CV a připoj pár slov o sobě.

Místo výkonu práce:

• AXA Brno

Informace o pozici

Společnost
AXA Management Services
Adresa
Úzká 488/8, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Prodej a obchod, Finanční poradce, Pracovník call centra, Osobní bankéř, Bankovní poradce, Pracovník na přepážce, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.