AXA je jednou z nejvýznamnějších světových pojišťoven. Působí v 57 zemích světa, přičemž hlavní zastoupení má v Evropě, Severní Americe a Asii. Mateřská společnost sídlí ve Francii. AXA má v České republice a na Slovensku více než 1,3 milionu aktivních klientů, 540 zaměstnanců a více než 110 miliard korun aktiv pod správou. Zaměřuje se na pojistná řešení nejvyšší kvality a je uznávána pro své silné stránky při jejich realizaci.

Staňte se součástí nového týmu zákaznického servisu

V našem Klientském centru v Brně získáte stabilní dobře placenou práci v partě prima kolegů. V několika týmech odborníků na pojištění obsluhujeme klienty, kteří se dovolali na AXA infolinku, kontaktovali nás emailem či přes náš chat, anebo je sami kontaktujeme za různým účelem, na základě požadavku od klienta. Vždy budete komunikovat již se stávajícími klienty. Aktuálně hledáme fajn kolegy/ně do nově vznikajícího týmu, který kombinuje pasivní i aktivní linku. Hledáte dlouhodobou a smysluplnou práci? Přidejte se k nám a nastartujte svoji kariéru v AXA!

Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?

Pracujete na pasivní lince, vyřizujete příchozí hovory, emaily a chatové zprávy klientů AXA pojišťovny, nebo jim sami voláte s konkrétní nabídkou reagující na jejich požadavek. Poměr aktivní a pasivní linky se může měnit podle aktuálně běžícího projektu. Dbáte o to, abyste klientovi správně a rychle zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, nebo mu nabídli nejvhodnější řešení a zajímali se o jeho další potřeby. Výstupy zaznamenáváte do systémů a reportů, případně se zabýváte další administrativní činnosti.

Jak Vás odměníme?

• Stabilní fixní mzda a k tomu měsíční pohyblivá složka a k tomu navíc provize z uzavřených smluv.
• 5 týdnů dovolené (se zaměstnaneckou slevou 60% na cestovní pojištění to už stojí za to!)
• 4 dny placeného zdravotního volna (tzv. sick days)
• Stravenková karta s příspěvkem za každý odpracovaný den
• Cafeteria systém – 5000 Kč ročně a více si můžete proměnit za sportovní, kulturní, gurmánské, cestovatelské a jiné zážitky u mnoha našich dodavatelů
• Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, slevy na další produkty AXA
• Produktová i komunikační školení – např. typologie klienta a asertivita na telefonu

Jak si představujeme nového kolegu / kolegyni?

• Má ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Mluví plynule česky (a písemný projev má na výbornou)
• Umí přirozeně a profesionálně komunikovat
• Má obchodního ducha a nemá problém s aktivním oslovováním stávajících zákazníků
• K lidem a novým věcem se staví pozitivně
• Rozumí si s počítačem (MS Office a internet)
• Chce uspět, pracuje samostatně a zodpovědně

Kde budete pracovat?

V centru Brna – vedle Galerie Vaňkovka, kousek od vlakového a autobusového nádraží

Nástup: ihned

Zaujala Vás tato nabídka a chcete se k nám přidat? Těšíme se na Vaše reakce! Níže najdete další detaily o naši práci.

Jak je to s pracovní dobou?
Naše infolinka je v provozu v pracovní dny od 8 do 18 hodin (o víkendu nepracujeme). Každý specialista pracuje od pondělí do pátku 8 hodin a k tomu má 30 minut pauzy na oběd a to tak, abychom společně pokryli celý provoz linky.


Informace o pozici

Společnost
AXA Management Services
Adresa
Úzká 488/8, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


AXA Management Services, Pavlína Coufalová