V našem klientském centru v Brně získáte stabilní dobře placenou práci v partě prima kolegů. Sídlíme hned vedle Galerie Vaňkovka a v týmu zvaném Helpdesk podporujeme a edukujeme interní a externí obchodníky AXA tak, aby mohli poskytovat kvalitní servis našim klientům. Baví Vás komunikovat a přicházet věcem na kloub? Hledáte dlouhodobou a smysluplnou práci? Přidejte se k nám a nastartujte svoji kariéru v AXA!

Specialista/ka podpory obchodní sítě

Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?

Jste produktovým odborníkem v týmu helpdesk, na který se obracejí finanční poradci interní a externí sítě AXA pojišťovny. Vyřizujete zejména příchozí hovory a také emaily poradců. Dbáte o to, abyste správně a rychle zodpověděli jejich dotazy. Aktivně spolupracujete při řešení nestandardních situací a vyřizujete administrativní podporu s tím spojenou. Výstupy zaznamenáváte do statistik a reportů, zpracováváte smlouvy, případně děláte další administrativní činnosti. Také spolupracujete s ostatními odděleními AXA Group CZ/SK.

Jak Vás odměníme?

  • Stabilní fixní mzda a k tomu měsíční odměna
  • 5 týdnů dovolené (se zaměstnaneckou slevou 60 % na cestovní pojištění to už stojí za to!)
  • 4 dny placeného zdravotního volna (tzv. sick days)
  • Stravenková karta s příspěvkem za každý odpracovaný den
  • Cafeteria systém – 5000 Kč ročně a více si můžete proměnit za sportovní, kulturní, gurmánské, cestovatelské a jiné zážitky u mnoha našich dodavatelů
  • Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, slevy na další produkty AXA
  • Speciální benefity pro novopečené rodiče
  • Produktová i komunikační školení
  • Plně vybavené kuchyňky a nápoje zdarma

Jak si představujeme nového kolegu/kolegyni?

  • Má ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Mluví plynule česky, anebo slovensky (a písemný projev má na výbornou)
  • Umí přirozeně a profesionálně komunikovat
  • K lidem a novým věcem se staví pozitivně
  • Rozumí si s počítačem (MS Office a internet)
  • Pracuje samostatně, zodpovědně a je odolný vůči stresu
  • Pracovní zkušenost v pojišťovnictví nebo zákaznickém servisu výhodou

Kde budete pracovat?

V centru Brna – vedle Galerie Vaňkovka, kousek od vlakového a autobusového nádraží.

Datum nástupu ihned nebo později dle domluvy.

Zaujala Vás tato nabídka a chcete se k nám přidat? Těšíme se na Vaše reakce! Níže najdete další detaily o naši práci.

Jak je to s pracovní dobou?

Helpdesk linka je v provozu v pracovní dny od 8 do 17 hodin (o víkendu nepracujeme). Pracovní doba celého týmu začíná v 8 hodin. Pokud končíte až v 17 hodin, nadpracovanou půlhodinku si vybíráte v jiné dny pozdějším příchodem či dřívějším odchodem. Vše se dopředu plánuje s Team leaderem.

Jak probíhá zaškolení?

Kvalita poskytovaného servisu je u nás na prvním místě. Po celou zkušební dobu 3 měsíců procházíte intenzivním zaškolením na dvě vybrané kategorie produktů. Může to být neživotní pojištění (auto, nemovitosti…), životní pojištění (rizikové, úrazové …), penzijní připojištění nebo investice. Zkušení specialisté Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy situací. Kromě klasického školení máte náslechy hovorů u seniorních kolegů, ti Vás následně mentorují ve Vaší práci a společně s Team leaderem pravidelně probíráte svůj pokrok.

Jaké jsou možnosti dalšího rozvoje?

Práce specialisty obchodní sítě jsou něco jako otevřené dveře k dalšímu růstu v jedné z největších pojišťoven na světě. Budete-li ve své práci úspěšní, můžete se stát seniorem a zaškolovat nováčky, vyrůst v Team leadera, anebo se časem přihlásit na některé z interních výběrových řízení v Brně, Praze či Bratislavě.

A co na sebe ještě prozradíme?

Jsme tým přátelských lidí v různé fázi života od svobodných, bezdětných, zadaných či ve stavu manželském. Práce pro nás není jenom povinnost, ale i zábava! Aktivně se zapojujeme do všech firemních akcí. Nezapomínáme ani na narozeniny, rádi si dopřejeme něco sladkého z vlastní výroby.

Máme schopné a chápající Team leadery, kteří naší práci rozumí, protože ji sami vykonávali a jsou jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na vedoucí pozici. Tak neváhejte a přidejte se k nám!


Informace o pozici

Společnost
AXA Management Services
Adresa
Úzká 488/8, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Slovenština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


AXA Management Services, Pavlína Coufalová