V našem Klientském centru v Brně získáte stabilní dobře placenou práci v partě prima kolegů. Sídlíme hned vedle Galerie Vaňkovka a v několika týmech odborníků na pojištění obsluhujeme klienty, kteří se dovolali na AXA infolinku, anebo nás kontaktovali emailem či přes náš chat. Hledáte dlouhodobou a smysluplnou práci? Přidejte se k nám a nastartujte svoji kariéru v AXA!

Specialista zákaznického servisu

Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?

Pracujete na pasivní infolince, vyřizujete příchozí hovory, emaily a chatové zprávy klientů AXA pojišťovny. Dbáte o to, abyste klientovi správně a rychle zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se případně o jeho další potřeby a nabídli mu vhodné řešení. Výstupy zaznamenáváte do systémů a reportů, případně děláte další administrativní činnosti.

Pozice je vhodná i pro absolventy – začněte pracovní kariéru právě u nás!

Jak Vás odměníme?

  • Stabilní fixní mzda a k tomu měsíční odměna
  • 5 týdnů dovolené (se zaměstnaneckou slevou 60% na cestovní pojištění to už stojí za to!)
  • 4 dny placeného zdravotního volna (tzv. sick days)
  • Stravenková karta s příspěvkem za každý odpracovaný den
  • Cafeteria systém – 5000 Kč ročně a více si můžete proměnit za sportovní, kulturní, gurmánské, cestovatelské a jiné zážitky u mnoha našich dodavatelů
  • Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, slevy na další produkty AXA
  • Speciální benefity pro novopečené rodiče
  • Produktová i komunikační školení – např. typologie klienta a asertivita na telefonu
  • Plně vybavené kuchyňky a nápoje zdarma

Jak si představujeme nového kolegu / kolegyni?

  • Má ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Mluví plynule česky, anebo slovensky (a písemný projev má na výbornou)
  • Umí přirozeně a profesionálně komunikovat
  • K lidem a novým věcem se staví pozitivně
  • Rozumí si s počítačem (MS Office a internet)
  • Chce uspět, pracuje samostatně a zodpovědně

Kde budete pracovat?

V centru Brna – vedle Galerie Vaňkovka, kousek od vlakového a autobusového nádraží.

Datum nástupu dle domluvy.

Zaujala Vás tato nabídka a chcete se k nám přidat? Těšíme se na Vaše reakce! Níže najdete další detaily o naši práci.

Jak je to s pracovní dobou?

Naše infolinka je v provozu v pracovní dny od 8 do 18 hodin (o víkendu nepracujeme). Každý specialista pracuje od pondělí do pátku 8 hodin a k tomu má 30 minut pauzy na oběd a to tak, abychom společně pokryli celý provoz linky.

Jak probíhá zaškolení?

Kvalita poskytovaného servisu je u nás na prvním místě. Po nástupu procházíte intenzivním zaškolením, které trvá někdy až celé tři měsíce podle toho, na jaké produkty se specializuje tým, do kterého jste nastoupili. Může to být neživotní pojištění (auto, nemovitosti…), životní pojištění (rizikové, úrazové …), penzijní připojištění atd. Zkušení specialisté Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy situací a klientů. Kromě klasického školení máte náslechy hovorů u seniorních kolegů, ti Vás následně mentorují ve Vaši práci a společně s Team leaderem pravidelně probíráte svůj pokrok.

Jaké jsou možnosti dalšího rozvoje?

Práce specialisty zákaznického servisu je startovní pozice, otevřenými dveřmi k dalšímu růstu v jedné z největších pojišťoven na světě. Budete-li ve své práci úspěšní, můžete se stát seniorem a zaškolovat nováčky, vyrůst v Team leadera, anebo se časem přihlásit na některé z interních výběrových řízení v Brně, Praze či Bratislavě.

Práci bereme zodpovědně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných výletů. Máme schopné a chápající Team leadery, kteří naší práci rozumí, protože ji sami vykonávali a jsou jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na vedoucí pozici. Tak neváhejte a přidejte se k nám!


Informace o pozici

Společnost
AXA Management Services
Adresa
Úzká 488/8, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Slovenština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník help desku, Referent, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


AXA Management Services, Pavlína Coufalová